شاهزاده اندرو: خانواده و اطرافیانم را شرمنده کردم

رابرتس جوفره، شاهزاده اندرو را متهم کرده که با نُه دختر، سکس گروهی داشته است

پرنس اندرو در مراسم عروسی دخترش- ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸

VICTORIA JONES / POOL / AFP

شاهزاده اندرو (دومین پسر ملکه انگلستان) گفته است که اقامت او در خانه جفری اپستین، میلیاردر آمریکایی که به خاطر رابطه جنسی با فردی زیر سن قانونی، به حبس محکوم شده بود، «خانواده و اطرافیانش را شرمنده» کرده است.

شاهزاده اندرو، به گونه‌ای فزاینده، به خاطر رابطه‌اش با اپستین که در ماه اوت در انتظار محاکمه، در زندان درگذشت، مورد انتقاد قرار گرفته است. اتهام آقای اپستین قاچاق کودکان و دختران نوجوان برای بردگی جنسی بود.

حال، شاهزاده اندرو می‌گوید که خود را به‌خاطر تصمیم‌اش برای اقامت در خانه اپستین و این که آن رفتار «شایسته» یک عضو خاندان سلطنتی نبوده است، سخت سرزنش می‌کند. 

شاهزاده اندرو در مصاحبه با تلویزیون بی بی سی گفت: «مشکل، این واقعیت است که من پس از حکم محکومیت او (برای رابطه با کودکان) در خانه‌اش اقامت کردم.

«این چیزی است که هر روز خودم را به‌خاطرش مذمت می کنم، چون این (رفتار) شایسته خاندان سلطنتی نبود.

«ما تلاش می‌کنیم بهترین استانداردها(ی اخلاقی) و رفتار را داشته باشیم و من موجب خجالت آن‌ها شدم.»

خانم ویرجینیا رابرتس جوفره، شاهزاده اندروی ۵۹ ساله را متهم کرده است که با نُه دختر، سکس گروهی داشته است. از آن دو، عکسی موجود است که در آن، شاهزاده اندرو دستش را دور کمر خانم جوفره که در آن زمان هفده ساله بود، انداخته است. جوفره مدعی است که در سه مرحله با شاهزاده اندرو همخوابگی داشته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شاهزاده اندرو در ادامه مصاحبه با برنامه «نیوزنایت» تلویزیون بی بی سی گفت: «به هیچ‌ وجه به‌یاد ندارم که با این خانم ملاقات کرده باشم.»

امیلی مِیتلیس، مصاحبه‌گر بی بی سی، تکرار کرد که خانم جوفره که در آن زمان ویرجینیا رابرتس شناخته می‌شده، مدعی است که «شما را در سال ۲۰۰۱ ملاقات کرده، با شما شام صرف کرده، در کلوب شبانه "ترَمپ" در لندن با شما رقصیده و سپس در خانه‌ای در محله بِلگرِیویا با شما همخوابه شده است.»

امیلی میتلیس در ادامه پرسید: «شما او را به خاطر نمی‌آورید؟» و شاهزاده اندرو در پاسخ گفت:«نه!»

کاخ باکینگهام این اتهامات را «دروغ و بی اساس» خوانده است و گفته است که «هرگونه اتهام رفتار ناشایست با کودکان» توسط دوک (شاهزاده اندرو) «کاملا و قطعا نادرست» است. 

«شاهزاده اندرو و رسوایی اپستین: مصاحبه نیوزنایت» روز شنبه ساعت ۹ شب از کانال ۲ تلویزیون بی بی سی پخش می‌شود.

© The Independent

بیشتر از زندگی