پلیس در جستجوی زنی که جسد شوهرش را در فریزر مخفی کرده بود

گفته می‌شود این زن جسد همسرش را یک سال درفریزر خانه نگهداری کرده بود

تصویری از باربارا واترز که از سوی اداره پلیس «جاپلین» منتشر شده است- Joplin Police Department

پلیس ایالت میسوری آمریکا در جستجوی زنی است که به گفته مقامات مسئول، جسد همسرش را به مدت یکسال در فریزر خانه پنهان کرده بود.

باربارا واترز، روز چهارشنبه، با ورود پلیس به محل اقامت او و کشف جسد همسرش پل بارتون در فریزر خانه، به «رها کردن یک جسد» متهم شد.

کارآگاهان اداره پلیس «جاپلین»، دو روز پیش از آن، خانه خانم واترز و تمام محله را به ظن یک آتش‌سوزی عمدی و در عملیاتی که ارتباطی به جسد آقای بارتون نداشت، مورد تجسس قرار دادند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما در این میان، یک شاهد با استفاده از فرصت، به افسران پلیس گفته بوده که به تصور او کسی در خانه خانم واترز درگذشته است. او افزود که خانم واترز تهدیدش کرده بود که اگر با پلیس تماس بگیرد، او را خواهد کشت. 

روز ۱۲ نوامبر، پلیس جسد آقای بارتون را که گفته می‌شود ۳۰ دسامبر  ۲۰۱۸ در گذشته، در داخل فریزر خانم واترز پیدا کرد.

جسد این فرد برای تعیین علت مرگ برای کالبد شکافی منتقل شده است.

در استشهادی که علیه خانم واترز تنظیم شده، به نقل از یک شاهد گفته شده که او همچنین افسران پلیس، ماموران آتش نشانی و دیگر ماموران امداد را تهدید کرده بوده که در صورت ورود به خانه، آن ها را خواهد کشت. 

پلیس می‌گوید خانم واترز دچار یک «بیماری نامشخص» روانی بوده و احتمالا مسلح است.

خبرگزاری آسوشیتد پرس با اشاره به این استشهاد می‌گوید شاهد روز ۷ نوامبر که پلیس قصد داشته در ارتباط با یک واقعه آتش‌سوزی عمدی با ساکنین خانه خانم واترز تماس بگیرد، در داخل خانه بوده است.

این شاهد می‌گوید خانم واترز اسلحه اش را از پشت در به سوی پلیس نشانه رفته و از ورود آن‌ها به داخل خانه ممانعت کرده بود.

پلیس عکس‌های خانم واترز، شماره اتومبیل و خودروی سفیدش را منتشر کرده و از مردم خواسته است به عملیات پلیس برای ردیابی او کمک کنند.

© The Independent

بیشتر از جهان