جشن سالگرد مجله هی: سی ‌سال نوشتن برای زنان

یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های رسانه‌ای در عربستان سعودی سی‌امین سالگرد تاسیسش را همراه با معرفی چشم‌اندازها و برنامه‌های بعدی‌اش در ریاض جشن گرفت

یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های رسانه‌ای در عربستان سعودی سی‌امین سالگرد تاسیسش را همراه با معرفی چشم‌اندازها و برنامه‌های بعدی‌اش در ریاض جشن گرفت.
میا بدر، سردبیر مجله «هی» (Hia)، می‌گوید که مجموعه رویدادهای «هی هاب ۲۰۲۲» (Hia Hub 2022) این مجله با گسترش بستر موفقی که در سال گذشته ساخته شد، در دومین دوره این رویداد در ریاض، تجربه تعامل و گفت‌وگو با افراد مشهور بیشتری را ارائه خواهد کرد.

بدر به عرب نیوز گفت: «مجله هی از زمان آغاز به کار خود در خدمت نمایندگی و ارائه خدمات به زنان عرب به‌ویژه زن سعودی بوده است که پیچیده، باهوش و چندبعدی‌اند. ما در طول سفر خود همیشه صدای او [هی/ زن عرب] بوده‌ایم، داستان‌های او را گفته‌ایم و او را با نوشته‌های روشنفکرانه و تفکر برانگیز و گرایش‌های مد هیجان‌انگیز درگیر کرده‌ و به او الهام بخشیده‌ایم. توجه به این مسائل، هی‌ هاب به عنوان بستری برای ایجاد پلی بین مخاطبان بین‌المللی و منطقه‌ای در نظر گرفته شده است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مجموعه هی امسال ۳۰ سالگی خود را همراه با دومین جشن هی هاب برگزار کرد که به گفته مسئولانش، به منظور بازتعریف مرزهای «رهبری، کارآفرینی و خلاقیت برای جامعه مد هی» سازماندهی‌شده است

با توجه به رشد سریع صنعت مد در عربستان سعودی می‌توان از برخی طراحان سعودی که در سطح بین‌المللی شناخته‌شده‌اند، نام برد. طراحانی مانند محمد آشی که تحسین منتقدانی از رسانه‌های جهانی را به دست آورد، هندامه نشان تجاری محمد خوجه که در حال حاضر قطعاتی را در موزه ویکتوریا و آلبرت لندن به نمایش گذاشته و پیشگامان جوانی مانند عروه البناوی که با آدیداس و لی‌وایز همکاری کرده است.

برگزارکنندگان از ماه‌ها قبل برای علاقمندان مد در عربستان سعودی برنامه‌های فراوانی تدارک دیدند؛ از جمله دعوت از نام‌های بزرگ بین‌المللی برای آشنایی بیشتر طراحان داخلی با این صنعت جهانی. مهمانان برجسته این رویداد عبارتند از زک پوسن، طراح مد آمریکایی، لاو روچ، طراح برجسته هالیوود، بلقیس فتحی، خواننده اماراتی، شرف تاجر، طراح مد مراکشی-فرانسوی، سدریک حداد، طراح مشهور و مونا کتان، غول محصولات زیبایی عراقی-آمریکایی.

هی یک ماهنامه عربی مخصوص زنان است که بر اخبار مربوط به زنان تمرکز دارد. این مجله که اوت ۱۹۹۲ در ریاض راه‌اندازی شد، یکی از نشریات گروه تحقیقات و بازاریابی عربستان «اس‌آرام‌جی» (SRMG) است که مجلات دیگری مانند سیداتی، المجاله، الجمیله را هم در زمینه مد و سبک زندگی منتشر می‌کند. می بدر، روزنامه‌نگار بریتانیایی سوری‌الاصل، در ژانویه ۲۰۱۳ به عنوان سردبیر این مجله انتخاب شد. عدنان الکاتب هم مدیر تحریریه هی است.

این مجله که یکی از پرطرفدارترین نشریات نزد زنان سعودی است و اخباری در مورد سبک زندگی، مد، زیبایی، جواهرات، سفر و سلامتی منتشر می‌کند.

بیشتر از فرهنگ و هنر