جنیفر لوپز می‌گوید کارگردان خواسته «پستان‌هایش را ببیند»

به گفته این بازیگر و خواننده آمریکایی کارگردان فیلم مجبور به عذرخواهی شده

جنیفر لوپز بازیگر و خواننده معروف آمریکایی در لاس‌وگاس-LISA O'CONNOR / AFP

جنیفر لوپز از جزییات مکالمه‌ای پرده برداشت که هنگام اندازه‌گیری لباس، کارگردان فیلم از او خواسته پیراهنش را دربیاورد.

این بازیگر هنگام شرکت در میزگرد برنامه «هالیوود ریپورتر» (Hollywood Reporter) در کنار لوپیتا نیانگو، اسکارلت جوهانسون، لارا درن، رنی زلوگر و آکوافینا، داستان خود را به اشتراک گذاشت.

او گفت: «هنگام اندازه گیری لباس، کارگردان فیلم از من خواست پیراهنم را دربیاورم ... چرا که ظاهرا قرار بود در صحنه‌هایی برهنه در فیلم حاضر شوم. او می‌خواست پستان‌هایم را ببیند».

خانم لوپز گفت به‌رغم این که از دست تقاضای «دیوانه‌وار» کارگردان، «دستپاچه» شده بود در برابر این تقاضا مقاومت کرد و همچنین گفت طراح لباس حاضر در اتاق نیز سکوت اختیار کرده بود.

او ادامه داد: «من گفتم ما که اکنون سر صحنه فیلمبرداری نیستیم، از خودم دفاع کردم ولی خیلی خنده‌دار است چون به یاد می‌آورم در آن لحظه خیلی دستپاچه هم شده بودم. این را هم بگویم که طراح لباسی هم با من در اتاق حضور داشت. پس خانم دیگری هم در اتاق حضور داشت وقتی که او این درخواست را کرد و من گفتم نه».

وی گفت: «خوشبختانه کمی رگه برانکسی‌ام گل کرد و من گفتم مجبور نیستم سینه‌هایم را به تو نشان دهم خودت سر صحنه فیلمبرداری خواهی دید». [برانکس محله‌ای در نیویورک است.]

خانم لوپز که برای نقش خود در فیلم «شیادان» (Hustlers) نامزد جایزه اسکار شده است، همچنین گفت آن کارگردان بعدتر در همان روز از وی عذرخواهی کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این بازیگر گفت اوضاع سر صحنه فیلمبرداری اخیر کاملا متفاوت بوده است چرا که یک مربی تسکین‌بخش برای صحنه‌هایی که با برهنگی سروکار داشت سر صحنه حاضر بود.

او گفت: «این شخص درواقع کسی بود که این دنیا را می‌شناخت و گفت فلان کارها موردی ندارد و مناسب است و بهمان کارها را نباید انجام داد. مربی باعث شد همه سر صحنه و درباره کار خود احساس راحتی داشته باشند، که خیلی مهم بود چون در این فیلم ما خانم‌های بسیاری داشتیم که نیمه برهنه یا کاملا برهنه به ایفای نقش مشغول بودند».

© The Independent

بیشتر از زندگی