شکایت از مدونا به دلیل دو ساعت تاخیر در شروع کنسرت

کنسرت این ستاره در لاس وگاس ساعت ۱۲:۳۰ بامداد شروع شده بود

مدونا خواننده نام‌آشنای آمریکایی در اجرای یوروویژن در اسرائیل-می Orit Pnini / KAN / AFP۲۰۱۹

یکی از هواداران مدونا به خاطر این که خواننده محبوبش کنسرت را با دوساعت تأخیر نسبت به زمانی که روی بلیط نوشته بوده شروع کرد از او شکایت کرد.

«نیت هولندر» ادعا کرده این ستاره «همیشه خدا دیر به کنسرت‌هایش می‌رسد و برنامه‌ها را دیر شروع می‌کند» و به همین دلیل دست به شکایت جمعی علیه مدونا و حامی مالی کنسرت‌هایش شرکت «لایو نیشن» زده است. او گفته به همین خاطر به کنسرت بعدی مدونا که ۱۷ دسامبر در ساحل میامی فلوریدا برگزار خواهد شد نمی‌رود.

در این دادخواست ادعا شده کنسرت فلوریدای مدونا از مجموعه کنسرت‌های مادام ایکس قرار بوده ساعت ۸:۳۰ شب شروع شود اما در واقع ساعت ۱۰:۳۰ شروع شده است. هولندر سه بلیط این کنسرت را در مجموع به قیمت ۱۰۲۴ دلار (۷۹۸ پوند) خریده بوده است.

در این دادخواست آمده «بلیط به دستان باید فردای آن روز به سر کار یا مدرسه می‌رفتند به همین دلیل نتوانستند در کنسرتی که قرار بود حدود ساعت یک بامداد تمام شود حاضر شوند. هولندر تلاش کرد پول سه تا بلیطی را که برای کنسرت مدونا خریده بود پس بگیرد ولی موفق نشد».

علاوه بر آن هولندر ادعا می‌کند به دلیل تغییر ساعت برگزاری کنسرت اگر می‌خواست  بلیط‌‌ها را دوباره در تارنمای تیکت‌ مستر بفروشد در واقع پولی که بابت آن‌ها پرداخته بود نیز از دستش می‌رفت.  

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در دادخواست ادعا شده «ارزش همه بلیط‌هایی که هولندر و باقی همکلاسی‌های‌اش خریده بودند به شدت افت کرد و دیگر ممکن نبود پولی را که برای آن بلیط‌ها پرداخته بودند پس بگیرند و دوباره آن‌ها را بفروشند».

هولندر به علت نقض قرارداد و سهل‌انگاری در دادن اطلاعات شکایت کرده و درخواست پرداخت خسارت دارد.

شبکه تلویزیونی فاکس فایو وگاس (به نقل از تارنمای اس‌ اف ایست) گفته هفته پیش (۷ نوامبر) در تالار کولوسئوم سیزرز پالاس در پی تأخیر مدونا در آمدن به روی صحنه تا ساعت ۱۲:۳۰ شب طرفدارانش او را هو کردند. کنسرت قرار بود ساعت ۱۰:۳۰ آغاز شود.

ایندیپندنت با شرکت «لایو نیشن» و نمایندگان مدونا تماس گرفته و نظرشان را در این مورد جویا شده است.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از زندگی