مگان مارکل با تولیدکننده کیف موردعلاقه‌اش برای امور خیریه همکاری می‌کند

کویانا با هدف کمک به توانمندسازی زنان، ۵۰۰ کیف کلاسیک ۲۴۸ دلاری به موسسه اسمارت ورکس هدیه داد

کیف‌های اهدایی از جمله طرح‌های کویانا به شمار می‌رود که دوشس ساسکس به آن علاقه دارد و چندین بار آن‌ دیده شده است-CLODAGH KILCOYNE / POOL / AFP

مگان مارکل، دوشس ساسکس، و نشان تجاری کویانا، یکی از مارک‌های موردعلاقه مارکل، در آستانه «سه‌شنبه بخشش» [اولین سه‌شنبه پس از جشن شکرگزاری در ایالات متحده] از همکاری با موسسه خیریه اسمارت ورکز (Smart Works) خبر دادند.

به گزارش نشریه پیج‌سیکس طی این همکاری خیرخواهانه، موسسه اسمارت ورکز که در جهت توانمندسازی زنان در بریتانیا کار می‌کند و مگان مارکل از سال ۲۰۱۹ حامی آن‌ها است، از کویانا تعداد ۵۰۰ کیف‌ کلاسیک ۲۴۸ دلاری دریافت می‌کند. کیف‌های اهدایی از جمله طرح‌های کویانا به شمار می‌رود که دوشس ساسکس به آن علاقه دارد و چندین بار آن‌ دیده شده است.

دوشس ساسکس در بیانیه‌ای، در این باره گفت: «اسمارت ورکز روی زنان سرمایه‌گذاری می‌کند تا آن‌ها بدانند می‌توانند در هر محیط کاری پیشرفت کنند. کویانا هم شرکتی است که زنان برای زنان ساخته‌اند؛ بنابراین به نظر می‌رسد این انتخابی کاملا مناسب است.»

اسمارت ورکز که ۹ مرکز در سراسر بریتانیا دارد، به زنان بیکار کمک می‌کند به بازار کار بازگردند. آن‌ها مشخصا درباره افزایش توانایی زنان در مصاحبه‌های شغلی، انتخاب لباس برای مصاحبه یا پس از استخدام مشاوره می‌دهند و اقلام ضروری یک «کمد کپسولی» [مجموعه‌ای از تعداد محدودی لباس که می‌توان آن‌ها را به راحتی با هم ترکیب و هماهنگ کرد] و اکنون کیف‌های چرمی لوکس را در اختیار زنان متقاضی قرار می‌دهند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اسمارت ورکز که در سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را شروع کرد و تاکنون به ۲۵ هزار زن کمک کرده، در وب‌سایت خود نوشته است که ۷۲ درصد از مراجعان آن‌ها تنها یک ماه پس از جلسات مشاوره با آن‌ها، کار پیدا کرده‌اند.

نشان تجاری کویانا از جمله مارک‌های موردعلاقه دوشس ساسکس است. او بارها با کیف‌های چرمی کویانا دیده شده است؛ از جمله هنگام حضور در مسابقات ویمبلدون ۲۰۱۹ و نیز هنگام بازدید از یک مرکز زنان در ونکوور در سال ۲۰۲۰. او حتی در جشن «بیبی شاور» [جشنی که در زمان بارداری و با هدف کمک به والدن جدید برای تهیه وسایل موردنیاز نوزاد جدید برگزار می‌شود] خود، به هر کدام از مهمان‌ها یکی از کیف‌های این مارک را هدیه داد.

مارکل علاوه بر کیف، محصولات دیگر این نام تجاری را هم استفاده می‌کند. کت کوتاه پشمی کشمیر (حدود ۳۵۰ دلار)، کلاه پانامایی لبه‌پهن (۱۲۸ دلار)، گوشواره‌های لونا (۱۹۸ دلار) و مانتوهای بهاره کلاه‌دار (۲۹۸ دلار) از جمله اقلامی‌اند که او از این نام تجاری در کمد لباس خود دارد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Cuyana (@cuyana)

مارکل با اشاره به خط تولید لباسی که در سال ۲۰۱۹ با همکاری چند خرده‌فروش در بریتانیا و با هدف خیریه ایجاد کرد، در بیانیه خود، افزود: «مشابه مجموعه اسمارت‌ست که سال‌ها پیش برای اسمارت ورکز ایجاد کردیم؛ این همکاری از زنان در بریتانیا حمایت می‌کند تا دوباره به محیط‌های کاری بازگردند.»

او هم‌زمان با راه‌اندازی طرح اسمارت‌ست، از خانه خود در کالیفرنیا در جلسات ویدیویی حضور می‌یافت و به متقاضیان در اسمارت ورکز برای آمادگی مصاحبه‌های شغلی کمک می‌کرد.

کیت استفانز، مدیرعامل شرکت اسمارت ورکز، نیز در بیانیه‌ای گفت: «ما می‌دانیم وقتی زنی به نسبت شخصیتش عالی به نظر برسد و احساس خوبی داشته باشد، می‌تواند زندگی خود را تغییر دهد و ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم.»

«سه‌شنبه بخشش» که امسال در تاریخ ۲۹ نوامبر برگزار می‌شود، عنوان جنبشی است که قدرت بخشش سخاوتمندانه در سراسر دنیا را نشان می‌دهد. ماموریت این سازمان غیرانتفاعی چنانچه که در وب‌سایت آن ذکر شده، تشویق جهانیان به بخشندگی- به هر شکل که می‌خواهند- به عنوان بخشی از زندگی روزمره است. این سازمان امروز با تجربه سال‌ها فعالیت، با همکاری بسیاری از نهادها و سازمان‌ها کارزار‌های خیریه‌ مخصوص این روز را طراحی می‌کند.

بیشتر از زندگی