کیت میدلتون در اولین ضیافت رسمی شاه چارلز با جواهرات دایانا ظاهر شد

در این ضیافت، هم کیت و هم کامیلا، با استفاده از جواهرات ملکه فقید یاد او را گرامی داشتند

کیت یک لباس‌شب شنل‌دار سفیدرنگ با تزییناتی درخشان روی شانه‌ها از مجموعه جنی پکهام به تن داشت و تاج شیک و محبوبش، «گره عاشق»، را بر سر گذاشته بود-Aaron Chown / POOL / AFP

پس از مرگ ملکه الیزابت، وظایف سلطنتی دوک و دوشس ولز به میزان چشمگیری افزایش‌ یافته و کیت میدلتون که اخیرا عنوان محبوب‌ترین عضو خانواده سلطنتی را هم به دست آورده است، در مراسم تشریفاتی مربوط به دربار بریتانیا فعالانه شرکت دارد.

دوشس ولز در حالی که سنجاق‌سینه یادگاری ملکه الیزابت فقید را به لباسش زده بود، در یک ضیافت دولتی که ۲۲ نوامبر به مناسبت سفر دو روزه رئیس‌جمهوری آفریقای جنوبی در کاخ باکینگهام لندن برگزار شد، حضور یافت.

شاه چارلز سوم در این روز، برای نخستین بار در مقام پادشاه بریتانیا، میزبان رویدادی دولتی بود و از رئیس‌جمهوری آفریقای جنوبی در کاخ باکینگهام استقبال کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کیت و همسرش شاهزاده ویلیام در ضیافت مجلل و پرزرق‌وبرقی که در کاخ باکینگهام به افتخار حضور سیریل رامافوسا، رئیس‌جمهوری آفریقای جنوبی، برپا شد به شاه چارلز سوم، ملکه همسر و بیش از ۱۶۰ مهمان دیگر پیوستند.

در این ضیافت، هم کیت و هم کامیلا، با استفاده از جواهرات ملکه فقید یاد او را گرامی داشتند.

کیت یک لباس‌شب شنل‌دار سفیدرنگ با تزییناتی درخشان روی شانه‌ها از مجموعه جنی پکهام به تن داشت و تاج شیک و محبوبش، «گره عاشق»، را بر سر گذاشته بود. این تاج در سال ۱۹۱۴ از الماس و مروارید ساخته شد و ملکه فقید در سال ۱۹۸۱ آن را به عنوان کادو عروسی به شاهدخت دایانا اهدا کرد. او همچنین حمایل خانوادگی و نیز یک دستبند مروارید چهار رشته‌ای متعلق به ملکه فقید را استفاده کرد و گوشواره‌های قطره‌ای الماس و مروارید شاهدخت دایانا را به گوش داشت.

ملکه همسر کامیلا هم مجموعه‌ای از یاقوت کبود را برگزیده بود که برای ملکه فقید از نظر احساسی اهمیت زیادی داشت. این گردنبند هدیه‌ پدر عزیزش، جورج ششم، برای ازدواج او با شاهزاده فیلیپ در سال ۱۹۴۷ بود.

شاهدخت ولز و شاهزاده ویلیام، وارث تاج‌وتخت بریتانیا، صبح سه‌شنبه ۲۲ نوامبر از طرف پادشاه با سیریل رامافوزا، رئیس‌جمهوری آفریقای جنوبی، ملاقات و در مراسم استقبال رسمی، او را تا محل رژه گارد اسب‌سوار همراهی کردند. 

کیت در آن مراسم آویز پر شاهزاده ولز، قطعه‌ای الماس که شاهدخت دایانا اغلب به‌عنوان گردنبند استفاده می‌کرد، به عنوان سنجاق‌سینه روی کت ارغوانی‌ خود زده بود.

بیشتر از زندگی