حراج تکه‌هایی از کیک‌های عروسی شاه چارلز و شاهزاده ویلیام

تخمین زده می‌شود که هر کدام از این تکه‌های کیک در حراج آخر ماه نوامبر بین ۴۵۰ تا ۷۵۰ دلار فروخته شوند

هر کدام از برش‌ها در جعبه‌های یادگاری با درج تاریخ هر عروسی و حروف اول و نشان سلطنتی هر زوج روی در آن ارائه می‌شود-KIRSTY WIGGLESWORTH / POOL WPA / AFP

یک تکه کیک عروسی ۱۷ ساله از ازدواج شاه و ملکه همسر، به همراه یک تکه ۱۱ ساله از عروسی شاهزاده و شاهزاده خانم ولز در حراجی به فروش می‌رسد.

پادشاه که در آن زمان شاهزاده ولز بود، ۹ آوریل ۲۰۰۵، با کامیلا پارکر بولز در وینزر ازدواج کرد. مراسم در کلیسای سنت جورج و پذیرایی در آپارتمان‌های ایالتی قلعه وینزر انجام شد.

کیک عروسی را خانم بلاندن، صاحب کیک فروشی «سافیستی کیک» (Sophisticake) در وودهال اسپانیا، لینکلن شایر آماده کرده بود.

عروسی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ در کلیسای وست مینستر و پذیرایی آن در کاخ باکینگهام برگزار شد. کیک این عروسی، یک کیک میوه‌ای هشت طبقه بود که با خمیرهای شکری لوله شده به شکل گل تزئین شده بود و یونا کرنز، مستقر در فلکنی، لسترشر آن را طراحی کرده بود.

هر کدام از برش‌ها در جعبه‌های یادگاری با درج تاریخ هر عروسی و حروف اول و نشان سلطنتی هر زوج روی در آن ارائه می‌شود.

این اقلام به‌عنوان بخشی از فروش سه‌روزه فاین سیل (Fine Sale) که از ۲۳ نوامبر آغاز می‌شود، در حراجی کیز در آیلسام نورفولک فروخته می‌شوند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وب‌سایت ایت وی به نقل از تیم بلیث، مدیر شرکت کیز نوشت: «با روی کار آمدن یک پادشاه جدید و تغییر عنوان شاهزاده ویلیام به شاهزاده جدید ولز، علاقه به یادگاری‌های سلطنتی افزایش یافته است و ما انتظار داریم شاهد مناقصه سریعی برای این دو برش از تاریخ باشیم.»

دیگر قطعاتی که در این حراج به فروش می‌رسند، یک کارت کریسمس از چارلز و دایانا است که هر دو به همراه شاهزاده‌های جوان، ویلیام و هری آن را امضا کرده‌اند و پیش از حراج، قیمت آن بین ۲۰۰ تا ۳۵۰ دلار تخمین زده شد.

علاوه بر این‌ها، یک آلبوم عکس با تصاویر ملکه فقید الیزابت دوم، شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبورگ و اعضای خانواده سلطنتی که عمدتا در کشتی اچ‌ام‌ یات بریتانیا در طول بازدیدهای سلطنتی گرفته شده‌اند، در این حراج هست که طبق برآورد بین ۳۵۰ تا ۵۰۰ دلار قیمت‌گذاری  می‌شود.

همچنین یک عکس امضا شده از ملکه فقید و فیلیپ متعلق به سال ۱۹۸۰، یک پودینگ کریسمس که از سال ۲۰۰۲ بسته‌بندی شده است همراه با کارت کریسمسی از ملکه فقید و دوگ ادینبورگ نیز در این حراج حضور دارند.

تکه‌های ارزشمند و سلطنتی در اولین روز فروش سه‌روزه، روز چهارشنبه ۲۳ نوامبر فروخته می‌شوند.

بیشتر از زندگی