آنچه در مورد لباس کرمی هایدی کلوم نمی‌دانستید: «گران‌تر است از آنچه کسی فکرش را بکند»

این مدل این هفته در مصاحبه‌ای گفت از «ساعت ۱۱ صبح شروع به پوشیدن لباس کردم و فکر کنم حدود ساعت ۱۱ شب روی فرش رسیدم»

احتمالا تا حالا عکس‌ها و ویدیو پریشان‌کننده هایدی کلوم را در لباس کرم هالووینش در صفحات رسانه‌های اجتماعی‌تان دیده‌اید. آنچه ندیده‌اید، چیزی است که منجر به ایجاد این هیولا - خب، یعنی این  لباس- شده است.

روز جمعه (۴ نوامبر - ۱۳ آبان) هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter) مصاحبه‌ای را به اشتراک گذاشت با خود کلوم و مایک مارینو، مالک «پروستتیک رنسانس» (Prosthetic Renaissance)، شرکت جلوه‌های ویژه‌ سازنده این لباس  کرمی بسیار ترسناک کلوم. مارینو که قبلا برای کلوم لباس‌های هالووین دیگری را نیز، از جمله «جسیکا ربیت» در سال ۲۰۱۵  (۱۳۹۶) و گرگینه «تریلر» (موزیک ویدیو مایکل جکسون) در سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶) ساخته بود، فاش کرد که فرم لوله‌وار این لباس عملا با [همکاری] یک عروسک‌ساز واقعی، و با فوم ساخته شده است.

مارینو به این نشریه گفت: بیل برایان «تکه‌های فوم را به هم چسباند تا شکل اصلی را ایجاد کند و سپس آن را با اسپندکس و لوله‌های پلاستیکی پوشاند. بعد وقتی طرح را به جایی رساندیم که من خوشم آمد، برای ساختن جزئیات پوستش از لاتکس فومی استفاده کردیم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ظاهرا کلوم همواره خودش را مجسم کرده بود که برای هالووین امسال لباس کرم بپوشد و همسر موسیقیدانش، تام کالیتز، او را آویزان به نخ ماهیگیری نگه دارد. مارینو در مصاحبه با «تی‌اچ‌آر» (THR) گفت فکر نمی‌کرده چنین فکری «ممکن باشد» و «مطمئن نبوده موفقیت‌آمیز باشد»، اما در نهایت کلوم بر او غلبه کرده است.

مارینو می‌گوید وقتی همه سامانه‌ها شروع به کار کردند، «پالایش و توسعه» آن چهار ماه طول کشید تا کلوم بتواند واقعا به مرحله آرایش برسد و لباس را برای جشن به تن کند.

کلوم در مصاحبه با «تی‌اچ‌آر» گفت: «ساعت ۱۱ صبح شروع کردیم و فکر کنم حدود ساعت ۱۱ شب روی فرش رسیدم»، و افزود که «آن لباس حس خفگی» به او «می‌داد».

او گفت: « افزودن پروتز به بدن یک چیز است و گیر کردن درون بدن کرم و ناتوانی در استفاده از بازوها و پاها چیز دیگری، و چندان راحت نیست. اما هالووین جای راحت بودن نیست.»

مارینو تاکید کرد که هشدار داده بوده است که این لباس تا چه حد خفقان‌آور خواهد بود، زیرا «اجازه استفاده از دست‌ها و پاها را به آدم نمی‌دهد»، اما کلوم «در واقع همین را می‌خواست، چرا که می‌خواست بیشتر احساس «کرم بودن» داشته باشد.»

چنانچه به این فکر کرده باشید که شبیه کرم زنده واقعی شدن چقدر هزینه دارد، باید به گمانه‌زنی ادامه دهید. مارینو در مصاحبه با «تی‌اچ‌آر» گفت این لباس در واقع «بسیار بیشتر از آنچه کسی فکرش را بکند، خرج برمی‌دارد».

© The Independent

بیشتر از زندگی