امکان تماشای ویدیوهای نتفلیکس در واتس‌اَپ

نتفلیکس اولین سرویس ویدیویی نیست که از این قابلیت واتس‌اَپ برخوردار می‌شود

عکس تزئینی‌ست

این قابلیت قبلا برای یوتیوب و اینستاگرام اضافه شده است.

واتس‌اَپ از این به بعد امکان تماشای مستقیم ویدیوهای نتفلیکس را از داخل این برنامه برای کاربران خود فراهم می‌کند.

در جدیدترین به‌روزرسانی ویژگی تصویر در تصویر واتس‌اَپ به افراد امکان داده می‌شود که بدون خروج از برنامه ویدیوها را تماشا کنند یا پیش‌نمایش لینک‌ها را ببینند. اکنون کاربران می‌توانند پیش‌نمایش تریلرهای نتفلیکس را ببینند.

این بدان معناست که افراد قادر خواهند بود تریلر فیلم‌های نتفلیکس را برای یکدیگر ارسال کنند، در مورد آنها بحث کنند، و همه این کارها را در فضای همان برنامه و به طور همزمان انجام دهند.

نتفلیکس اولین سرویس ویدیویی نیست که از این قابلیت واتس‌اَپ برخوردار می‌شود. ویدیوهای اینستاگرام، یوتیوب و بسیاری از سرویس‌های دیگر به همان شیوه نشان داده می‌شوند. این شرکت مرتباً برنامه خود را به‌روز می‌کند و خدمات یکپارچه جدیدی را به آن اضافه می‌کند.

اما شاید نتفلیکس عجیب‌ترین سرویس ویدیویی باشد که از این قابلیت برخوردار می‌شود، چون احتمالا شمار کمی از کاربران فیلم‌های آن را در داخل این برنامه به اشتراک خواهند گذاشت یا تماشا خواهند کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به نظر می‌رسد که این قابلیت، حداقل فعلا، صرفا برای تریلرهای نتفلیکس ممکن است، و امکان پخش فیلم‌های کامل آن وجود ندارد.

همچنین، این ویژگی تنها در نسخه آیفون واتس‌اَپ ارائه شده است. در گذشته، سایر سرویس‌های پخش ویدیو به تمام نسخه‌های مختلف این برنامه اضافه شده است و برنامه iOS اغلب ویژگی‌هایی را دریافت می‌کند که بعدا برای سایر سیستم عامل‌ها نیز راه‌اندازی می‌شوند.

به اشتراک گذاشتن تریلرهای نتفلیکس به همان اندازه به اشتراک گذاشتن ویدیوهای دیگر آسان است. برای این کار تنها کافی است لینک تریلر را به اشتراک بگذارید – با به اشتراک گذاشتن لینک، یک تصویر نسبتا بزرگ ظاهر می‌شود که آیکون پخش روی آن نشان داده می‌شود. با فشار دادن آیکون پخش، ویدیو در داخل واتس‌اَپ پخش می‌شود.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

 

© The Independent

بیشتر از زندگی