لباس الیویا نیوتن- جان در فیلم گریس در حراجی به فروش رفت

این شلوار چسبان به قدری تنگ بود که آن را بر تن‌اش دوختند

PARAMOUNT PICTURES

این لباس که الیویا  نیوتن- جان آن را در قسمت اوج فیلم گریس به تن داشت به قیمت ۴۰۵۷۰۰ دلار(۳۱۴ هزار پوند) در حراج به فروش رفت.

ژاکت و شلوار چسبان چرمی نیوتن-جان نشان‌گر تحول نهایی شخصیت وی یعنی سندی در این فیلم محصول سال ۱۹۷۸ است. شلوار چسبان به قدری تنگ بود که آن را بر تن‌اش دوختند.

نیوتن-جان با همین لباس برتن و همراه با جان تراولتا ترانه دوصدایی خاطره‌انگیز ومعروف فیلم «تو کسی هستی که من می‌خواهم» را می‌خواند.

این لباس همراه با اقلامی مثل متن اصلی گفتار نیوتن-جان در این فیلم و لباسی که در نمایش افتتاحیه به تن داشت در همین هفته در بورلی هیلز به حراج گذاشته شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نیوتن-جان پیش از این گفته بود که فروش برخی از چیزهای خاطره‌انگیزش برای «ساده‌سازی زندگی‌اش» است.

مجموع فروش این حراجی به ۲.۴ میلیون دلار(۱.۸ میلیون پوند) رسید که بخشی از آن را به مرکز درمان سرطان نیوتن-جان در استرالیا می‌دهند.

این خواننده و هنرپیشه ۷۰ ساله در حال حاضر با سومین سرطان زندگی‌اش دست و پنجه نرم می‌کند و در سال ۲۰۱۷ مشخص شد که به سرطان پستان رده چهار مبتلا است.

او در ماه اوت با گفتن این که دوست ندارد بداند چه مدت از زندگی‌اش باقی مانده است توضیح داد:« آدم اگر برآوردهای آماری را قبول کند باعث می‌شود که رخ دهند. اگر به آدم بگویند شش ماه بیش‌تر زنده نمی‌ماند و این حرف را باور کند به احتمال خیلی زیاد همان طور می‌شود».

اما نیوتن-جان بر گردآوری پول برای تحقیقات بیماری سرطان‌ و به خصوص اثرات شاه‌دانه در درمان سرطان تمرکز کرده است.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

 

© The Independent

بیشتر از زندگی