آنجلینا جولی جزئیات بیشتری از خشونت فیزیکی برد پیت به دادگاه ارایه کرد

پیت به اعمال خشونت فیزیکی علیه جولی و فرزندانشان متهم است

آنجلینا جولی و برد پیت از جمله زوج‌های مطرح هالیوود بودند که ۱۲ سال با هم زندگی کردند-AFP

آنجلینا جولی، هنرپیشه سرشناس سینما، در دادگاهی که روز سه‌شنبه تشکیل شد، ادعا کرد که برد پیت، همسر سابقش، در طول یک پرواز خصوصی در سال ۲۰۱۶، سر او را گرفته و به‌شدت تکان داده است. جولی افزود که پیت دست‌هایش را دور گردن یکی از فرزندانشان گذاشته و زمانی که آن‌ها سعی کردند از او دفاع کنند، فرزند دیگرشان را کتک زده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، شرح آزارواذیت برد پیت در طول آن پرواز خصوصی در شرایطی ارائه شد که این دو هنرپیشه به دلیل اختلاف سر یک خانه و کارخانه شراب‌سازی با مالکیت مشترک، پرونده دیگری هم دارند.

یکی از وکلای پیت اتهام‌هایی که آنجلینا جولی مطرح کرد را به‌شدت رد کرد و تشکیل این پرونده را اقدامی که «به خانواده آسیب می‌رساند» توصیف کرد.

اتهام آزارواذیت برد پیت در هواپیما بلافاصله پس از پرواز علنی شد، اما گزارش‌های ابتدایی مبهم بودند و جزئیات آن صرفا در اسناد مربوط به طلاق، تحقیقات اف‌بی‌آی و اداره خدمات کودکان و خانواده درج شد. در آن زمان، یک قاضی پس از جلسه‌ای غیرعلنی، حضانت کودکان را به طور مساوی بین آنجلینا جولی و برد پیت تقسیم کرد. اما پس از آن، دادگاه تجدیدنظر این تصمیم را باطل اعلام کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

جزئیات بیشتر مربوط به اتهام‌های برد پیت اوایل سال ۲۰۲۲ فاش شد. بر اساس این پرونده، روز چهاردهم سپتامبر ۲۰۱۶، جولی، پیت و شش فرزندشان از کارخانه شراب‌سازی میراوال به لس‌آنجلس سفر می‌کردند.

رفتار پرخاشگرانه پیت حتی قبل از رسیدن خانواده به فرودگاه شروع شد و او با یکی از بچه‌ها درگیر شد. پس از بلند شدن هواپیما، جولی به پیت نزدیک شد و از او پرسید چه مشکلی دارد. پیت او را به احترام گذاشتن بیش از حد به بچه‌ها متهم و به طور لفظی به او حمله کرد.

به گفته آنجلینا جولی، برد پیت او را به داخل حمام کشیده و سرش فریاد زده است. همچنین سر و شانه‌های جولی را گرفته و به‌شدت تکان داده وسپس او را به سمت دیوار هل داده است. وقتی یکی از بچه‌ها از جولی دفاع کرده، ناگهان پیت به سمت فرزندانش حمله‌ کرده است.

در گزارشی که آنجلینا جولی به دو بازپرس اف‌بی‌آی ارائه داد، عکسی از کبودی روی آرنج و جراحت دیده می‌شد؛ با این حال اف‌بی‌آی در آن زمان در بیانیه‌ای، اعلام کرد که شرایط را بررسی کرده است و تحقیقات بیشتری را دنبال نمی‌کند.

آنجلینا جولی بازیگر و کارگردان ۴۷ ساله و برد پیت بازیگر ۵۸ ساله از جمله زوج‌های مطرح هالیوود بودند که ۱۲ سال با هم زندگی کردند. جولی در سال ۲۰۱۶ درخواست طلاق داد و یک قاضی در سال ۲۰۱۹ آن‌ دو را مجرد اعلام کرد؛ اما پرونده طلاق به دلیل رسیدگی به مسائل حضانت و امور مالی هنوز نهایی نشده است.

بیشتر از زندگی