شرکت هواپیمایی آمریکایی لباس‌های جنسیتی را کنار گذاشت

مهمانداران، خلبانان و کارگران «ویرجین آتلانتیک» دیگر مجبور نیستند از بین گزینه‌های جنسیتی لباس فرم خود را انتخاب کنند

خط‌مشی جدید جنسیتی یک شرکت هواپیمایی به مهمانداران، خلبانان و کارگران اجازه می‌دهد تا هر طور که خود را هویت‌یابی می‌کنند لباس بپوشند.

ویرجین آتلانتیک، شرکت هواپیمایی بریتانیایی، روز چهارشنبه اعلام کرد مهمانداران، خلبانان و کارگران این شرکت دیگر مجبور نیستند از بین گزینه‌های جنسیتی لباس فرم خود را انتخاب کنند.

بلافاصله پس از اعلام خبر کارمندان مجاز شدند که «لباسی را بپوشند که بیانگر هویتی که خود را با آن تعریف یا شیوه‌ای که خود را ارائه می‌کنند باشد».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این شرکت هواپیمایی همچنین شروع به ارائه نشان‌های ضمیر اختیاری برای کارکنان و مشتریان کرد و سیستم فروش بلیت خود را به شکلی به‌روزرسانی کرد تا افرادی که گزینه‌های جنسیتی خنثی را در گذرنامه‌هایشان انتخاب کرده‌اند بهتر در میان گزینه‌هایش جای دهد.

به گزارش واشینگتن‌پست، جوها جاروینن، مدیر بازرگانی این شرکت هواپیمایی، در بیانیه‌ای گفت: «در ویرجین آتلانتیک، ما معتقدیم که همه می‌توانند با دنیا مقابله کنند و آن را به چالش بکشند، مهم نیست که چه کسی هستند. به همین دلیل بسیار مهم است که ما افراد خود را قادر سازیم تا فردیت خود را بپذیرند و در محل کار، خود واقعی‌شان باشند. به همین دلیل است که ما می‌خواهیم به افرادمان اجازه دهیم لباسی را بپوشند که به بهترین وجه مناسب آن‌ها و هویتی است که خود را با آن می‌شناسند و اطمینان حاصل کنیم که مشتریانمان را با ضمایر موردعلاقه و ترجیح‌شان خطاب می‌کنیم.»

ویرجین سیاست هویت جنسیتی به‌روزرسانی شده خود را با ویدیوهایی با حضور فعالان و حامیان ال‌جی‌بی‌تی‌کیو (LGBTQ) ، ازجمله میشل ویژ، قاضی «روپلز درگ ریس» (RuPaul's Drag Race) و همچنین کارمندانی که اعضای جامعه ال‌جی‌بی‌تی‌کیو معرفی می‌شوند، اعلام کرد.

بیشتر از زندگی