اجرای غافلگیرکننده خواننده محبوب در هفته مد پاریس

زرق و برق و تجمل در رویداد بالمین با حضور چهره‌های شناخته‌شده و مشهور در اوج بود

اولیویه روستینگ، طراح فرانسوی، روز چهارشنبه در آخرین مجموعه خود برای بالمین در هفته مد پاریس، با آوردن ستاره و خواننده آمریکایی، شر، روی سکوی نمایش تمام برگ‌های برنده خود را رو کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، نمایش با پخش ویدیویی از شر شروع شد که گفت: «همه ما خودمان را می‌سازیم. فقط برخی از ما تخیل بیشتری نسبت به دیگران داریم.»

اما این فقط یک بخش نمایش بود و درنهایت شر شخصا با اجرای آهنگ محبوب سال ۱۹۹۹ خود به نام «Strong Enough» روی صحنه رفت و شور و حالی دیگر به نمایش بخشید.

روستینگ در مجموعه جدید خود که جشنواره بالمین نام دارد از طرح‌هایی که به وضوح تاثیر گرفته از آفریقا و دارای ارجاعات اساطیری، از جمله به آپولو و ونوس هستند، رونمایی کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یک لحظه به خصوص در طول نمایش پایانی زمانی بود که مدل‌های سیاه‌پوست با لباس‌های بافت متنوعی که برخی از آن‌ها با کرست‌های مورد علاقه روستینگ طراحی شده بودند، با ترانه‌ای تامل‌برانگیز از یوسو ندور روی سکوی نمایش رفتند: «و وقتی کودکی به این دنیا می‌آید، هیچ درکی از رنگ پوستش ندارد.»

پس از پایان نمایش، Ckay، ستاره نوظهور نیجریه‌ای افروبیتس، برای هزاران نفر از شرکت‌کنندگان در این رویداد روی صحنه به اجرا پرداخت.

در نمایش بالمین همه‌چیز در جزئیات خلاصه می‌شد؛ لباس‌های حصیری و همچنین مدل‌هایی که گوشواره‌های طلایی بزرگ، کلاه‌های لبه‌دار بزرگ و گردنبندهایی که تقریبا تمام گردن را می‌پوشاندند با خود داشتند و در برخی نیز حلقه‌های بینی و لب انداخته بودند.

زرق و برق و تجمل در رویداد بالمین با حضور چهره‌های شناخته‌شده و مشهوری از جمله داو کامرون، خواننده و بازیگر آمریکایی، استرومای، هنرمند بلژیکی و ستاره تلویزیون واقعیت آمریکایی و دوست نزدیک روستینگ، کایلی جنر، در اوج بود.

ستارگانی نیز در نمایش حضور داشتند و اشلی گراهام، مدل سایز بزرگ آمریکایی، با پوشیدن یکی از طراحی‌های روستینگ روی سکوی نمایش رفت.

روستینگ، ۳۷ ساله، از سال ۲۰۱۱ مدیر هنری بالمین است و به دلیل هدایت این خانه مد به قلمرویی جدید و همکاری با افراد مشهوری مانند جنر و کیم کارداشیان شهرت دارد.

با تبدیل شدن لوازم آرایشی به یک صنعت بزرگ‌تر، بالمین این هفته اعلام کرد که قصد دارد در بخشی از همکاری و مشارکت با استی لادر (Estee Lauder) خط تولید محصولات زیبایی خود را راه‌اندازی کند.

بیشتر از مُد و زیبایی