ترامپ: اگر به جانم سوءقصد شود، ملانیا اشک هم نخواهد ریخت

به نظر برخی، رفتار این زوج در محافل عمومی سرد است

دونالد ترامپ می‌گوید اگر مورد سوء قصد قرار بگیرد، همسرش ملانیا برایش اشک نخواهد ریخت.

رئیس جمهوری آمریکا این سخنان را شنبه شب، در یک ضیافت جمع‌آوری اعانه بر زبان آورد. او به واقعه تیراندازی علیه اعضای کنگره آمریکا در تمرین‌های بیس بال کنگره در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد. در جریان آن تیراندازی چندین نفر، از جمله استیو اسکالیس، رهبر اقلیت در کنگره آمریکا، هدف قرار گرفتند.  

آقای ترامپ ضمن اشاره به جراحت آقای اسکالیس گفت، این نماینده حزب جمهوریخواه از ایالت لوئیزیانا، دارای شخصیتی محکم است. اما آقای ترامپ به واکنش همسر اقای اسکالیس در زمان جراحت او نیز اشاره کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نشریه پولیتیکو از آقای ترامپ نقل کرده است:«وقتی او را در بیمارستان ملاقات کردم، به شدت گریه می‌کرد. همه زن‌ها به یک تراژدی این طور واکنش نشان نمی‌دهند. می‌دانم که زن من (این کار را) نمی‌کند.»

این کنایه در یک ضیافت برای جمع‌آوری اعانه در هتل آقای ترامپ در واشنگتن زده شد که در جریان آن، رئیس جمهوری آمریکا به مسایل متعددی، از جمله تحقیقات مربوط به استیضاح او در کنگره و مرگ ابوبکر البغدادی در شنبه شب نیز اشاره کرد.

در گذشته، روابط میان آقای ترامپ و بانوی اول آمریکا نقل محافل بود و بسیاری با توجه به نحوه حضور مشترک آن‌ها در رویدادهای عمومی، معتقد بودند که رفتار آن‌ها حاکی از سردی روابطشان است. 

اخیرا، ویدیویی که نشان می‌داد این دو در مراسم سالیانه هالووین در کاخ سفید با شوخی و تفریح در لباس هالووین کودکی شیرینی می‌اندازند،  آن‌ها را در صدر خبرها قرار داد.

خانم و آقای ترامپ در سال ۲۰۰۵ ازدواج کرده‌اند که حاصلش یک پسر ۱۳ ساله به نام بارون است. 

در جریان واقعه تیراندازی در سال ۲۰۱۷ در الکساندریای ایالت ویرجینیا، علاه بر آقای اسکالیس، عده دیگری نیز از جمله زَک بارت، دستیار کنگره، مَت میکا، مبلغ سیاسی، و کریستال گراینِر، افسر پلیس واشنگتن، مجروح شدند.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

 

© The Independent