پيروزى نادال در مقابل واورينكا

مسابقات تنیس مسترز پاريس

Christophe ARCHAMBAULT / AFP

بدون شك حساس‌ترين مسابقه در مرحله يك هشتم نهايى ديدار نادال در مقابل وارينكا از سوئيس بود، رقابتى كه به نظر مى‌رسيد بسيار زيبا و جذاب برگذار خواهد شد. نادال در حالى پا به اين مرحله از مسابقه گذاشته بود كه در دور قبل بازى نه‌چندان قابل قبولى از خود نشان داده بود. واورينكا نيز در مرحله قبل موفق شده بود مارين چيليچ كروات را در يك بازى دشوار شكست دهد و به نظر مى‌رسيد نسبت به نادال از شرايط بهترى برخوردار است.

در ست اول هر دو بازيكن پا به پاى هم پيش مى‌رفتند و به نظر مى‌رسيد كه هر دو بازيكن از بازى يكديگر شناخت كافى دارند، اما در نهايت اين نادال بود كه توانست ست اول را ٦-٤ به سود خود به پايان برساند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ست دوم نيز بازى بسيار زيبا و نزديك پيش مى‌رفت و واورينكا در مقاطعى از بازى شانس گرفتن گيم نادال را نيز داشت اما با مقاومت نادال مواجه شد و اين نادال بود كه موفق شد يكى از گيم‌هاى واورينكا را تصاحب كند و در نهايت اين ست را نيز ٦-٤ و در مجموع در ٢ ست پيروز اين رقابت باشد، نادال فردا مى‌بايست در مرحله يك چهارم پايانى به مصاف سونگا از كشور فرانسه برود، در ديگر ديدار اين مرحله نواك جوكوويچ مرد شماره يك تنيس جهان به مصاف كايل ادموند از كشور انگلستان رفت كه توانست در يك بازى نسبتاً ساده در دو ست متوالى پيروز اين رقابت باشد. بدون شك مى‌توان گفت حساس‌ترين ديدار مرحله يك چهارم نهايى بين جوكوويچ و سيتسيپاس يونانى برگذار خواهد شد. از ديگر مسابقات مهم اين مرحله مى‌توان به برد گريگور ديميتروف در مقابل دومينيك تيم و همچنين حذف الكساندر زورف در مقابل تنيسور جوان كانادايى دنيس شاپووالف اشاره كرد.

بیشتر از ورزش