تحریم و توییت و تقبیح کافی نیست؛ اقدام عملی جهانی علیه نظام لازم است!

اگر جهانیان همان‌گونه که کنار مردم اوکراین ایستاده‌اند، کنار مردم ایران قرار نگیرند، این حکومت و نیروهای نظامی بی‌ریشه‌اش هزاران نفر را قتل‌عام خواهند کرد

حکومتی ددمنش و سرکوبگر چهل و اندی سال است که ملت ایران را به اسارت گرفته است.

حکومتی ایدئولوژی‌گرا و فرقه‌ای که در چهل سال گذشته هدفی جز تشکیل ارتشی از گروه‌های وابسته شبه‌نظامی و سرکوبگر در سراسر خاورمیانه و در ایران برای پیشبرد مقاصد پلید خود نداشته است.

از زمان کشته شدن دختر ایران، مهسا امینی، بیش از یک هفته می‌گذرد و اعتراض‌های سراسری مردم ایران در اعتراض به مرگ مهسا که نمادی از تمامی بی‌عدالتی‌ها، ظلم و سرکوب، رنج‌ها، دردها، خفقان، وضعیت نابسامان کشور، و تحقیر و خشونت علیه تمامی ساکنان این سرزمین است، همچنان ادامه دارد.

حکومتی که پایه‌هایش را بر خون مردم ایران بنا کرد و با اعدام گسترده مخالفان، حامیان و شاغلان در حکومت شاهنشاهی، رژیم خود را تثبیت کرد، امروز نیز از اقدام به قتل‌عامی سراسری ابا ندارد.

این حکومت در چند سال گذشته و در خلال سایر تجمع‌ها و اعتراض‌های مردم ایران، صدها بلکه هزاران ایرانی معترض را یا با گلوله در خیابان‌ها کشته یا به چوبه دار سپرده است.

مردم ایران، ۸۰ میلیون انسان آزادی‌خواه و آزاداندیش و دادخواه، امروز به پا خاسته‌اند تا این حکومت استبدادی و تروریستی وحشت و خفقان و فساد را سرنگون کنند.

اما تجربه چهل سال زمامداری حاکمان فرقه‌گرا و آگاهی از نارضایتی گسترده در جامعه، آن‌ها برای چنین روزهایی و برای سرکوب ملت ایران آماده کرده است. چهل سال روضه‌خوانی و شست‌و‌شوی مغزی جمعیتی سرکوبگر به نام بسیجی و سپاهی برای استفاده در چنین روزهایی بوده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

می خواهم صریح به شما بگویم که ارتش هم بخشی از این بدنه سرکوب است. اشتباه نکنید و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی را «مردمی» بدانید و به آن‌ها به چشم همان ارتشی نگاه کنید که در روزهای انقلاب اسلحه خود را زمین گذاشت و حاضر به مقابله با مردم ایران نشد.

نیروهای میهن‌پرست و حافظان خاک و جان مردم ایران امروز عضو ارتش نیستند. ارتشیان میهن‌پرست را انقلابیون وابسته به روح‌الله خمینی قتل‌عام کردند و نیروهای باقی‌مانده در بدنه ارتش سابق ایران یا در جنگ ایران و عراق کشته شدند، یا به‌اجبار بازنشسته شدند یا از کشور گریختند.

ارتش شاهنشاهی ارتشی ملی بود، میهن‌پرست بود و شاهنشاه فقید ایران نیز عاشق میهن و مردم بود و برای جلوگیری از خونریزی و کشته شدن ایرانیان، از کشور خارج شد و ارتش نیز سلاح را زمین گذاشت.

کشتار میدان ژاله در سال ۱۳۵۷ افسانه بود، افسانه و دروغی ساخته و پرداخته آیت‌الله خمینی تا احساسات ملی مردم ایران را تحریک کند. به‌دروغ شایعه کردند که نیروهای اسرائیلی برای قتل‌عام و سرکوب ملت ایران فرا خوانده شده‌اند.

اما وضع و حال فعلی متفاوت است. به شما می‌گویم که این حکومت، غیر از ارتش و بسیج و سپاه، نیروهای سرکوبگر خارجی نیز دارد که به‌موقع می‌تواند آن‌ها را برای سرکوب ملت ایران به میدان بیاورد.

از فاطمیون که مزدوران شیعه از افغانستان و پاکستان تا بنگلادش و جنوب آسیا را شامل می‌شود گرفته تا نیروهای تحت فرمان جمهوری اسلامی در عراق و لبنان، حزب‌الله و حشد شعبی، همه را می‌توانند به کار گیرند تا در قدرت بمانند.

حاکمان فعلی ایران از تبار شاه فقید نیستند که از سر میهن‌پرستی یا دل‌رحمی، مسالمت‌جویانه از قدرت کناره‌گیری و استعفا کنند تا کشتار به راه نیفتد. این ارتش و نیروهای نظامی نیز میهن‌پرست و مردمی نیستند که در کنار مردم قرار بگیرند یا از کشتن مردم صرف‌نظر کنند. آن‌ها مردم را خودی نمی‌بینند و ایران برایشان بی‌ارزش است و از کشتار غیرنظامیانی که در خیابان شعار می‌دهند و خواستار سرگونگی نظام‌اند رویگردان نیستند.

ارتش، سپاه و بسیج از نیروهای دستچین‌شده و وفادار به حکومت تشکیل شده است که به دلایل فرقه‌ای و شست‌و‌شوی مغزی چهل ساله، قادر به درک خواسته‌های ملت ایران و همراهی با آن‌ها نیستند. چهل سال ترویج قرائت خاصی از دین و اشاعه خرافات و گردآوری هواداران سینه‌چاک و افراطی برای استفاده در چنین روزهایی بوده است.

نگاهی کنید به مراسم مذهبی که در این چهل سال برگزار شده است و آن را با دوران پیش از انقلاب و اعتدالی که در آن باورها وجود داشت مقایسه کنید. امروز، دیگر هیچ احترام و همدلی برای مذهب در ایران باقی نمانده است، چرا که این حکومت از آن استفاده ابزاری کرد و به این وسیله بخشی از جامعه را به جان گروه دیگر انداخت.

اینک نیز بخشی از نیروهای سرکوب این رژیم برای شرکت در گردهمایی سالیانه‌شان که نام «اربعین امام حسین» را بر آن گذاشته‌اند، به عراق رفته‌اند و به‌زودی به ایران بازمی‌گردند تا به دیگر نیروهای سرکوبگر ملحق شوند.

مردم ایران و کشورهای منطقه خوب می‌دانند که تا حکومت متحجر و تروریست‌پرور ایران ساقط نشود، نه آن‌ها آرامش خواهند داشت و نه مردم ایران به آنچه استحقاقش را دارند خواهند رسید.

اگر جهانیان همان‌گونه که کنار مردم اوکراین ایستاده‌اند، کنار مردم ایران قرار نگیرند، این حکومت و نیروهای نظامی بی‌ریشه‌اش هزاران نفر را قتل‌عام خواهند کرد.

مردم ایران به اینترنت نیاز دارند تا پیام خود را به جهان برسانند اما بیش از اینترنت، به حمایت جدی و گسترده دولت‌ها و سازمان ملل متحد نیاز دارند تا بیایند کنار آن‌ها بایستند و در تغییر حکومت، به ملت ایران کمک کنند. سخنان و همدلی سران جهان، تقبیح جمهوری اسلامی، انتشار توییت و بیانیه، و تحریم افراد منسوب به نظام کافی نیست. اقدام عملی در حمایت از مردم ایران و مقابله با نظام تروریستی جمهوری اسلامی لازم است. مردم ایران انتظار دارند حرکتی بین‌المللی در حمایت از آن‌ها و مقابله با سرکوب کشتار و شکنجه و اختناق حکومتی صورت بگیرد. 

سازمان ملل متحد باید وارد عمل شود و شورای امنیت برای بررسی وضعیت ایران و دفاع از ۸۰ میلیون انسان در معرض خطر شکنجه، سرکوب و مرگ، نشست اضطراری تشکیل دهد.

صدای مردم ایران باید به گوش جهان برسد. ملت ایران را با سرکوبگران تنها نگذارید.

بیشتر از سردبیری