رابطه شاهزاده چارلز با «کامیلا پارکر» در مجموعه «نت‌فلیکس»

دوشس کُرنوال، کامیلا پارکر در فصل سوم مجموعه تاج به صحنه می‌آید

Matt Dunham / POOL / AFP شاهزاده چارلز به همراه همسرش کامیلا، دوشس کرنوال

می‌گویند دستیاران شاهزاده چارلز در مورد تصویری که از رابطه وی با «کامیلا پارکر بولز» در مجموعه تلویزیونی تاج ارایه شده «بدگمان» هستند. این مجموعه در شبکه نت‌فلیکس پخش می‌شود.

محوریت فصل بعدی این مجموعه پربیننده با چارلز به بازیگری «جاش اوکانر» و رابطه‌اش با مادرش ملکه به بازیگری «الیویا کولمن» است.

شاهدخت دایانا که قرار است در اواخر فصل سوم این مجموعه وارد صحنه شود شخصیت اصلی فصل چهارم خواهد بود اما طبق گزارش روزنامه سان زیردستان شاهزاده‌ ولز از اثرات داستان این مجموعه نگران هستند.

منبع خبر این روزنامه می‌گوید: برای لطمه زدن به آبروی چارلز، زمان‌بندی از این فاجعه‌بارتر نمی‌شد. دستیاران چارلز در مورد مجموعه تلویزیونی تاج بسیار بدگمان هستند.

با دفتر دربار بریتانیا در کلارنس هاوس نیز برای اظهار نظر در این باره تماس گرفته‌ایم.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

فصل سوم این مجموعه که کلیر فوی، مت اسمیت و وانسا کربی ستارگان اصلی آن هستند ماه آینده آغاز می‌شود و در حال حاضر فصل چهارم در دست فیلم‌برداری است.

«اما کورین» در نقش «دایانا» بازی خواهد کرد و نقش «کامیلا پارکر بولز» را «امرالد فنل» نویسنده‌ مجموعه‌ «کشتن ایو» بازی می‌کند.

چارلز در سال ۱۹۹۴ اعتراف کرد که با کامیلا رابطه داشته است و در سال ۱۹۹۶ از دایانا جدا شد. دایانا نیز یک سال بعد در سانحه تصادف خودرو در شهر پاریس فرانسه کشته شد.

مجموعه «تاج» از ۱۷ نوامبر دوباره در شبکه «نت‌فلیکس» به نمایش در می‌آید. این مجموعه زندگی‌نامه‌ای و پرخرج روایت داستان زندگی ملکه الیزابت دوم از زمان ازدواج با شاهزاده فیلیپ تا دوران سلطنتش در دوران کنونی است.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از زندگی