سازندگان بازی تاج و تخت: در نمایش خشونت زیاده‌روی کردیم

بخش پایانی «بازی تاج و تخت»، بین هواداران آن تفرقه افکند

سازندگان بازی تاج و تخت گفتند که سعی داشتند بسیاری از عناصر تخیلی موجود در منبع اصلی جورج آر آر مارتین را حذف کنند، زیرا نمی‌خواستند فقط آن نوع هواداران را جذب کنند.  

دیوید بنیوف و دی بی ویس در یک پنل در جشنواره فیلم‌های آستین، حضوری نادر یافتند و درباره این سریال بحث کردند. آنها گفتند که اعتراف می‌کنند وقتی شروع به ساختن سریال کردند، نمی‌دانستند چه کاری خواهند کرد و از این که بعد از نمایش اپیزود ملال‌انگیز آزمایشی، «اچ بی او» به آن‌ها اجازه داد ادامه دهند، شگفت زده شدند.

این دو که ساخت این سریال را «یک مهمانی مستی‌آور ۱۰ ساله» توصیف کرده‌اند، گفتند که تصمیم گرفتند اکثر قسمت‌های فصل اول را بنویسند، «زیرا راه بهتری نمی‌دانستند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بنیوف با اشاره به بسیاری از صحنه‌های خشن سریال، از جمله سکانس معروف «عروسی سرخ»، گفت: «راستش را بخواهید، در بعضی از این صحنه‌ها زیاده‌روی کردیم.»

بخش پایانی«بازی تاج و تخت» در ماه مه، بین هواداران آن تفرقه افکند. بسیاری از هواداران از ماهیت عجولانه فصل آخر انتقاد کردند؛ سریالی که در ادامه، جایزه بهترین درام جوایز امی ۲۰۱۹ را ازآن خود کرد.

در جریان پنل در پاسخ به این سوال كه آیا تا کنون به نظرات طرفداران درخصوص فیلم گوش داده‌اند، بنیوف اعتراف كرد كه او مرتباً از نتایج جست‌وجو در گوگل در مورد سریال، ناراحت بود.

آنها اذعان دارند که تصوری از این که چرا پس از چنان اپیزود آزمایشی ملال‌آوری ادامه دادند، ندارند. «هر اشتباهی که می‌توانستیم انجام دهیم، دادیم.» فیلمنامه، بازیگران، طراحی لباس.

واکنش جدی به فصل پایانی، راه‌اندازی یک کارزار Reddit بود تا در صورت تایپ کردن «نویسندگان بد»، بنیوف و ویس در صدر نتایج جست‌وجو قرار گیرند.

چند بازیگر«بازی تاج و تخت»، از جمله نیکلاج کاستر-والدو (جیمی لنیستر) و کنلت هیل (لرد واریس) در چند ماه گذشته به دفاع از فصل پایانی برخاسته‌اند.

لنا هدی که نقش سرسی لنیستر را بازی می‌کرد، گفت که از صحنه آخر نمایش شخصیتی که بازی می‌کرد، احساس ناامیدی و یأس به جا مانده است.

بنیوف و ویس اخیراً یک قرارداد انحصاری با نت فلیکس به ارزش ۲۰۰ میلیون پوند امضا کردند.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

 

© The Independent

بیشتر از فیلم