شکایت رسمی از ریکی مارتین به‌دلیل آزار جنسی

به‌نظر می‌رسد خواهرزاده آقای مارتین که قبلا آزار جنسی او را انکار کرده بود، بار دیگر از او شکایت کرده است

تیم حقوقی ریکی مارتین مشغول بررسی اوضاع است و فعلا اظهارنظر عمومی نمی‌کند- AFP

ریکی مارتین، خواننده پاپ پورتوریکویی، با شکایت رسمی در مورد آزار جنسی مواجه شد. مارتین اخیرا از خواهرزاده‌اش شکایت و او را متهم کرده بود که دعاوی دروغ در مورد آزار جنسی مطرح کرده است.

شکایت علیه مارتین روز جمعه نهم سپتامبر (۱۸ شهریور) در یک پاسگاه پلیس در سن‌خوآن، پایتخت پورتوریکو، ثبت شد. ادوارد رامیرز، سخنگوی پلیس پورتوریکو، روز شنبه این موضوع را در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس تایید کرد. جزئیات این شکایت، ازجمله فردی که آن را مطرح کرده است و جزئیات اتهام، علنی نیستند، اما آسوشیتدپرس به نقل از یک منبع آگاه نوشت خواهرزاده مارتین، دنیس یادیل سانچز مارتین، کسی بوده که شکایت را ثبت کرده است. این منبع آگاه درضمن، گفت شکایت به‌تنهایی به دستگیری منجر نمی‌شود، چون ادعا مربوط به رویدادی که اخیرا صورت گرفته شده باشد نیست و پلیس اول باید تحقیق کند و ببیند دستگیری لازم است یا خیر.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یادیل سانچز پیش از این، در ماه ژوئیه خواهان حکم قضایی برای دور نگاه داشتن مارتین از خود شده بود. اما او در دادگاه گفت این خواننده هرگز به حمله جنسی به او اقدام نکرده است و در نتیجه قاضی، پرونده را کنار گذاشت.

فلاویا فرناندز، سخنگوی مارتین، گفت تیم حقوقی این خواننده ۵۰ ساله مشغول بررسی اوضاع است و فعلا اظهارنظر عمومی نمی‌کند.

وکلای مارتین روز پنجشنبه از خواهرزاده این خواننده شکایت کردند و او را فردی «مشکل‌دار» خواندند که قصد اخاذی و سوءاستفاده از قانون را دارد. این وکلا خواهان ۳۰ میلیون دلار غرامت‌ شدند، چرا که می‌گویند دعاوی خواهرزاده باعث شده است این خواننده ۱۰ میلیون دلار قرارداد و پروژه از دست بدهد و ۲۰ میلیون دلار هم به شهرتش آسیب بخورد.

در دادنامه آمده است که سانچز روزی ۱۰ بار به مارتین پیغام می‌داده و شماره خصوصی او را هم منتشر کرده و این خواننده مجبور به تغییرش شده است.

بیشتر از جهان