عذرخواهی ستاره اینترنتی از خواننده کره‌ای: از تغییر چهره‌ام پشیمانم

اولی لندن، تحت ۳۲ عمل جراحی قرار گرفت تا خود را شبیه به جیمین کند

لندن در یک ویدیوی یوتیوب با عنوان «کره‌ای بودن» در سال ۲۰۲۱ گفت که دیگر «بریتانیایی» نیست، بلکه «کره‌ای» است-instagram/londonoli

اولی لندن، چهره تاثیرگذار شبکه‌های اجتماعی، به خاطر انجام عمل جراحی برای شبیه شدن به جیمین از گروه موسیقی پسرانه بی‌تی‌اس (BTS) عذرخواهی کرد اما واکنش‌های منفی به حرف‌های او هنوز ادامه دارد.

اولی لندن در ویدئویی با اشاره به مسائل مربوط به عزت‌نفس و هویت به دلیل انجام ده‌ها عمل جراحی برای شبیه شدن به بت کی-پاپ، جیمین از گروه بی‌تی‌اس، عذرخواهی کرد.

اولی لندن، ستاره معروف شبکه اشتراک ویدئوی یوتیوب، از پارک جیمین، عضو گروه موسیقی کره‌ای و جامعه آسیایی به دلیل «تلاش برای تبدیل‌شدن به یک شخص دیگر» عذرخواهی کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این چهره تاثیرگذار اینترنتی که نان-باینری است و از ضمایر آن‌ها/ایشان استفاده می‌کند، تحت ۳۲ عمل جراحی قرار گرفت تا خود را شبیه به جیمین کند. عمل‌های جراحی مختلف شامل شش عمل بینی، جراحی چشم، کشیدن صورت، کشیدن ابرو، کشیدن شقیقه و جراحی دندان‌ها می‌شد، چرا که لندن می‌خواست دقیقا شبیه به جیمین شود. لندن در یک ویدیوی یوتیوب با عنوان «کره‌ای بودن» در سال ۲۰۲۱ گفت که دیگر «بریتانیایی» نیست، بلکه «کره‌ای» است.

لندن اما اکنون از این اقدامات خود پشیمان است و در یک ویدیوی یوتیوب که در ۲۹ اوت منتشر شد، گفت که این کار درستی نبوده و اضافه کرد که تقلید کردن از جیمین به این روش وسواس گونه اشتباه بوده ست اگرچه لندن هنوز هم خود را به‌عنوان کره‌ای می‌شناسد.

این ادعای لندن با واکنش شدید رسانه‌های اجتماعی به دلیل ادعای اینکه خود را «فرانژادی» (transracial) معرفی می‌کند، مواجه شده است.

لندن با اشاره به مورد آزار و اذیت قرار گرفتن در مدرسه که باعث اختلاف هویت او شد گفت: «این عامل مهمی در انجام عمل جراحی من، ناراضی بودن من و همچنین انتقال عشقم به جیمین بوده است.»

اظهارنظر ابتدایی لندن در مورد تغییر هویت خود واکنش‌های شدیدی را در رسانه‌های اجتماعی برانگیخت و یک کاربر کره‌ای نان-باینری در توییتر نوشت: «این واقعیت که او طوری رفتار می‌کند که انگار این مسئله واقعی است و این بخشی از یک «سفر» به دلیل «مسائل هویتی» است واقعا من را آزار می‌دهد. این تمسخر افراد ترنس است، این تصاحب فرهنگی است.»

بیشتر از مُد و زیبایی