اعتراف کانیه وست: اعتیاد به پورن خانواده‌ام را ویران کرد

این خواننده رپ از اعلام نظر درباره زندگی شخصی همسر سابق و فرزندانش در اینترنت ابایی ندارد

کانیه‌ وست، خواننده رپ آمریکایی، اعتراف کرد که اعتیادش به پورن باعث شد خانواده‌اش «ویران» شود. او پیام‌های متنی شخصی خود برای همسر سابقش را هم که از او می‌خواهد رودررو صحبت کنند، به اشتراک گذاشت.

وست نوشت: «هالیوود یک روسپی‌خانه عظیم است؛ پورنوگرافی خانواده‌ام را نابود کرد. من با اعتیاد مقابله می‌کنم؛ اینستاگرام آن را تبلیغ می‌کند. اجازه نمی‌دهم این اتفاق برای نورت و شیکاگو تکرار شود.»

نورت و شیکاگو دو فرزند از چهار فرزند مشترک او و کیم کارداشیان‌اند که بعد از جدایی، با مادرشان زندگی می‌کنند.

این خواننده رپ و طراح کفش و لباس در مورد کریس جنر، مادرزن سابق خود، که مدیریت برنامه‌های کایلی جنر و کیم کارداشیان، همسر سابقش، را بر عهده دارد، هم صحبت کرد که دختران خود را در سپتامبر ۲۰۱۹ و ۲۰۰۷ برای مجله «پلی بوی» که مضمونی جنسی دارد، جلو دوربین فرستاده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کانیه‌وست در پست اینستاگرامی روز پنجشنبه خود، خطاب به ویکتوریا ویلاروئل، دستیار سابق کایلی جنر، نوشت: «اجازه ندهید کریس شما را مجبور کند که مانند او [کایلی] و کیم، عروسک جنسی پلی‌بوی شوید.»

کانیه وست از اعلام نظر درباره زندگی شخصی همسر سابق و فرزندانش در اینترنت ابایی ندارد. او بارها از رابطه‌ عاشقانه کیم کارداشیان انتقاد کرد و پیت دیویدسون را که در دوره‌ای کوتاه، دوست‌پسر کیم کارداشیان بود، با عباراتی تهدیدآمیز خطاب قرار داد. پس‌ از جدایی کیم کارداشیان و پیت دیویدسون، هم وست درباره خال‌کوبی‌های دیویدسون کنایه زد. در رابطه عاشقانه‌ کوتاه‌مدت پیت و کیم، پیت چندین خال‌کوبی با موضوع رابطه‌اش با کیم و فرزندان او روی بدنش اضافه کرده بود.

نشریه پیج‌سیکس به نقل از یکی از نزدیکان خانواده کارداشیان گزارش کرد که این رفتار کانیه وست رنجش و عصبانیت کیم کارداشیان را در پی داشت و او تاکید کرد که همیشه از پیت محافظت خواهد کرد؛ حتی اگر رابطه‌شان تمام شده باشد.

منابع نزدیک به نشریه پیپل هم خبر دادند که حملات کانیه باعث شد پیت از نظر روحی آسیب ببیند و به دنبال کمک گرفتن و درمان باشد.

کانیه وست در ادامه حملات خود در رسانه‌های اجتماعی، قسمت‌هایی از مکالمه‌های خود و افرادی را که احتمالا از اعضای خانواده همسر سابقش بودند منتشر کرد و از کریس جنر، مادر زن سابق خود و همچنین کیم انتقاد کرد.

بیشتر از زندگی