کیم کارداشیان می‌گوید کانیه وست نورث را از آرایش منع کرده

نورث تا پیش از این در مناسبت‌های خاص از رژ لب یا خط چشم استفاده می‌کرد

کیم کارداشیان،کانیا وست و فرزندانشان. عکس از صفحه اینستاگرام کیم کارداشیان

کیم کارداشیان اعلام کرد شوهرش کانیه وست دخترشان «نورث» را تا وقتی به سن نوجوانی نرسیده از آرایش کردن منع کرده و این ماجرا باعث «دعوای شدیدی در خانه» شده است.

در جریان مراسمی در اولتا، این غول نام تجاری تولیدکننده لوازم آرایش «کی‌کی‌ دابلیو بیوتی» برای «ای نیوز» از علت این تصمیم «وست» گفت و توضیح داد: «نورث دارد سعی می‌کند وارد کار لوازم آرایش شود ولی شدیداً از این کار منع شده چون پدرش همة لوازم آرایشش را از او گرفته تا وقتی به سن نوجوانی برسد. این جریان در حال حاضر جر و بحث و دعوای شدیدی در خانه به راه انداخته ولی این به نفع همه است».

کارداشیان ۳۹ ساله افزود: «به‌عنوان یک مادر فکر می‌کنم آدم هرچه پیش می‌رود بیشتر یاد می‌گیرد باید چه بکند و مسائل را چطور حل کند و ما فهمیدیم دلمان نمی‌خواهد از این سن کم آرایش کند ولی خب او می‌بیند که مادرش رژ لب و برق لب می‌زند».

این اولین باری نیست که کارداشیان از قوانین سخت‌گیرانه همسر رپ‌خوان‌اش در مورد آرایش کردن دختر شش ساله‌شان پرده برمی‌دارد.

در جریان یکی از رویدادهای «کی کی دابلیو بیوتی» این ستاره برنامه‌های تلویزیونی واقع‌نما گفت پس از آن که به «نورث» اجازه استفاده از رژ لب در مناسبت‌های خاص را داده با شوهرش «به مشکل» خورده است.

نورث فرزند کیم کارداشیان و وست

کارداشیان گفت «او عاشق لوازم آرایش است ولی پدرش به او اجازه استفاده از آن را نمی‌دهد... فکر هم می‌کنم موفق شده و همه قوانین را تغییر داده. ولی من می‌گذارم استفاده کند، رژ لب کوچک قرمزی برای کریسمس دارد، من می‌گذارم یک رژ قرمزی بزند، یا کمی از چیز دیگری به صورتش بزند. مثلاً وقتی پیراهن مشکی پوشیده می‌گذارم رژ لب مشکی هم بزند.

شرکت کایلی آمد و یک بسته از برق لب‌های جدیدش را به نورث داد و یک جورهایی من را به دردسر انداخت. حالا دیگر لوازم آرایش کلاً برایش قدغن شده».

در ماه مارس نیز کارداشیان در فضای مجازی با واکنش شدید کسانی مواجه شد که به شیوه مادری‌اش ایراد گرفتند و او را به خاطر اینکه به نورث اجازه داده در مراسمی که این خانواده در کلیسا برگزار کردند رژ لب مشکی بزند به باد انتقاد گرفتند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وست که امروز پس از مدت‌ها انتظار عمومی بالاخره آلبومش با عنوان مسیح پادشاه است را وارد بازار کرد، بزرگترین فرزند خانواده را از پوشیدن تاپ نیم‌تنه نیز منع کرده. او می‌گوید این تصمیم را پس از مسیحی شدن گرفته است.

این رپ‌خوان که با زین لُوی از رادیو بیتز وان مصاحبه می‌کرد گفت فکر می‌کند نورث نباید تاپ نیم‌تنه بپوشد چون «حالا دیگر فکر و احساسات متفاوتی دارد».

او گفت «به نظرم اینکه وقتی نورث دو ساله بوده پیراهن بندی تنش کرده‌ایم دلیل نمی‌شود حالا هم تاپ نیمه‌تنه بپوشد. حالا که دیگر مسیحی‌ام، حالا که دیگر مؤسسه‌ای ۳ میلیارد دلاری به راه انداخته‌ام و پنج سال است که ازدواج کرده‌ام، جور دیگری فکر و حس می‌کنم برنامه محبوبش در طول هفته موقعی است که در مراسم موعظه یکشنبه‌ها می‌رقصد».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از زندگی