رالف لورن برای جنیفر لوپز سه دست لباس عروسی دوخت

با دو پیراهنی که جنیفر در مراسم رسمی عقد بر تن کرد، تعداد لباس‌های عروس او به پنج عدد رسید

۳۰ خیاط و هنرمند ۷۰۰ ساعت را صرف گلدوزی دستی ریز چین‌های پارچه ابریشمی، تزئینات مروارید ریز و کریستال‌های سواروفسکی کردند-twitter/jlobeauty

جنیفر لوپز برای مراسم عروسی مفصلش به سراغ رالف لورن رفت.

این خانه مد اعلام کرد که برای جشن ازدواج این خواننده مشهور با بن افلک، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی، سه دست پیراهن عروسی آماده کرد.

برای دوخت اولین پیراهن بیش از هزار قطعه دست‌دوز و ۵۰۰ متر پارچه برش خورده با دست به دامن حجیم و رویایی لباس متصل شده است و این ظاهر را با روبند و توری کامل کردند.

جواهرات عروس میکیموتو به ارزش نزدیک به صد هزار دلار شامل گوشواره‌های ظریف مروارید و الماس سفید را با یک حلقه گل‌دار بود.

لباس دیگری که لوپز در این عروسی سه‌روزه به تن کرد الهام گرفته از آویز با هزاران رشته مروارید تزئین شده بود. ۳۰ خیاط و هنرمند ۷۰۰ ساعت را صرف گلدوزی دستی ریز چین‌های پارچه ابریشمی، تزئینات مروارید ریز و کریستال‌های سواروفسکی کردند.

پیراهن سوم هم یک لباس مجلسی شیک به سبک پری دریایی بود که با کریستال‌های سواروفسکی روی یقه تزئین شده و یک کلاه توری به سبک شنل متصل به لباس داشت.

با دو پیراهنی که جنیفر در مراسم رسمی عقد بر تن کرد، تعداد لباس‌های عروس او به پنج عدد رسید.

لوپز و بن افلک به صورت قانونی در لاس‌وگاس در ماه ژوئیه ازدواج کردن و جنیفر در آن مراسم دو پیراهن دیگر به تن کرد. یکی لباس طرح توری زهیر مراد «از یک فیلم قدیمی»؛ و یکی هم لباس بدون آستین الکساندر مک کویین که به گفته لوپز آن را «سال‌های زیادی» برای این موقعیت ویژه نگه داشته بود.

بیشتر از مُد و زیبایی