شارون استون: بعید می‌دانم «غریزه اصلی» امروز ساخته می‌شد

«غریزه اصلی در بهترین زمان تاریخی به نمایش درآمد »

نمایی از فیلم غریزه اصلی ۱۹۹۲

شارون استون گفته بعید می‌داند دیگر در سال ۲۰۱۹ فیلم غریزه اصلی‌ را که در سال ۱۹۹۲ در محافل خاصی تحسین شده بود، می‌ساختند.

این فیلم که به خاطر صحنه‌های شهوانی بی‌پرده‌اش معروف شده، داستان کارآگاهی است با بازی مایکل داگلاس، که مظنون اصلی پروندة قتلی که در دستش است با بازی شارون استون او را اغوا می‌کند. یکی از شاخص‌ترین صحنه‌های فیلم صحنه‌ای است که در آن استون در اتاقی پر از مرد نشسته و پایش را روی پا می‌اندازد و برمی‌دارد.

استون به مجله الور گفت: «فکر می‌کنم غریزه اصلی را دقیقاً در بهترین برهه تاریخ ساختند چون تمام ترس‌ها و تردیدهای‌مان را و لحظه تغییر قدرت زنان را به تصویر کشید».

«این فیلم هنوز هم تحریک‌کننده به حساب می‌آید. اما آیا ممکن بود الان هم چنین فیلمی بسازند؟‌ بعید می‌‌دانم الان دیگر می‌توانست آن شوری را که آن زمان ایجاد کرد، برانگیزد. وقتی کارم را آغاز کردم فقط دو جور می‌توانستیم بنشینیم: یا باید مچ‌ پاها را روی هم می‌انداختیم، یا باید پاها را خم می‌کردیم زیر صندلی».

او در مورد این صحبت کرد که تغییرات فضای صنعت سینما را از دهه نود تا کنون چگونه می‌بیند و افزود: «الان بدنم را بیش از پیش دوست دارم. قدردان این بدن هستم. وقتی جوان‌تر بودم همه دائم عیب و ایرادهای تنم را به رویم می‌آوردند. می‌گفتند زیادی فلان طور و بهمان جوری.»

او افزود: «وقتی بازی در غریزه اصلی را قبول کردم چهره‌پردازی استخدام کردند که هر روز من را یک خروار آرایش می‌کرد و هر روز به کانکسم که می‌رفتم همه را پاک می‌کردم. ولی اجازه نداشتم خودم چهره‌ پردازم را انتخاب کنم و تازه اسمم هم روی پوستر فیلم بالای عنوان نیامده بود».

استون پس از آن در فیلم عاشقانه «پس عشق چه؟» در کنار اندی گارسیا و ایان گلن و نیز مجموعه تلویزیونی پاپ جدید در کنار جود لو بازی کرد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk/arts-entertainment/films/news/sharon-stone

© The Independent

بیشتر از فیلم