لیورپول هنوز در حسرت برد

تیم کلوپ بعد از دو تساوی متوالی باید برای بازی در خانه منچستریونایتد آماده شود

لیورپول بعد از این دو تساوی متوالی، در هفته سوم محکوم به برد است-JUSTIN TALLIS / AFP

لیورپول فصل جدید لیگ برتر را به‌عنوان مدعی قهرمانی و جدی‌ترین رقیب منچسترسیتی شروع کرد، ولی نایب‌قهرمان فصل گذشته برای دومین هفته متوالی نتوانست رنگ برد را ببیند. بعد از تساوی غیرمنتظره هفته اول مقابل فولام تازه‌وارد، لیورپول دوشنبه شب در آنفیلد هم مقابل کریستال‌ پالاس متوقف شد تا با دو امتیاز در رده دوازدهم بایستد.

با وجود حمله‌های لیورپول در نیمه اول، زاها روی یک ضدحمله دروازه این تیم را باز کرد تا پالاس با برتری به رختکن برود. اتفاق جنجالی بازی در دقیقه ۵۷ بود که داروین نونز، خرید ۸۵ میلیون پوندی لیورپول، با سر به صورت یواکیم اندرسون، مدافع پالاس، کوبید و اخراج شد. لوئیس دیاز اجازه نداد جای خالی نونز احساس شود و در دقیقه ۶۱ با حرکتی انفرادی بازی را به تساوی کشاند، ولی لیورپول در نهایت دو امتیاز حساس از دست داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در پایان بازی از رفتار گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه انتقاد کرد و گفت: «او تحریک شد، ولی واکنش اشتباهی نشان داد. او از این ماجرا درس می‌گیرد. متاسفانه او سه بازی را از دست خواهد داد. این اتفاق خوبی برای ما نیست، ولی باید با آن کنار بیاییم.»

لیورپول تابستان امسال سادیو مانه را به بایرن مونیخ فروخت و داروین نونز را به تیمش اضافه کرد. مهاجم اروگوئه‌ای در بازی هفته اول مقابل فولام نمایش خوبی داشت، یک گل زد و یک گل ساخت، ولی با اخراج مقابل کریستال پالاس، لیورپول را با دردسر بزرگی روبرو کرد. نونز پتانسیل بالایی دارد و در درازمدت می‌تواند بازیکن موثری برای لیورپول باشد، ولی دو تساوی متوالی باعث شده است تا جای خالی مانه نزد هواداران احساس شود.

لیورپول بعد از این دو تساوی متوالی، در هفته سوم محکوم به برد است، ولی بر اساس قرعه، بازی سختی در خانه منچستریونایتد، رقیب سنتی‌اش دارد. منچستر بعد از دو شکست در قعر جدول است و آن‌ها هم برای فرار از بحران نیاز به امتیاز دارند.

مشکل کلوپ برای بازی حساس دوشنبه هفته آینده غیبت مهاجمان است و علاوه بر نونز که محروم است، فیرمینو و یوتا نیز مصدوم‌اند. ماتیپ در خط دفاع دیگر مصدوم لیورپول است و جردن هندرسون هم مصدومیت خفیفی دارد.

مشکلات تن‌هاگ، سرمربی منچستریونایتد، از این هم بیشتر است و بعد از دو شکست سنگین به‌دنبال یک هافبک و مهاجم جدید است. آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس، و ماتئوس کونیا، مهاجم برزیلی اتلتیکو مادرید، گزینه‌های منچستریونایتد برای تقویت تیم‌اند.

بیشتر از فوتبال