پنج رژ‌لب گران‌قیمت با بسته‌بندی دوستدار محیط‌زیست

با توجه بیشتر صنعت زیبایی به محیط زیست، غول‌های این تجارت هم به فکر وارد شدن به این بازار افتادند

پر رنگ کردن یا تغییر رنگ لب یکی از ساده‌ترین راه‌هایی است که می‌تواند به چهره شما جان تازه‌ای بدهد. رژ‌لب یکی از پرمصرف‌ترین لوازم در کیف آرایشی خیلی‌هاست و هر سال صدها هزار قوطی رژلب دور انداخته می‌شوند.

بسیاری از تولیدکنندگان لوازم آرایشی بهداشتی با توجه به مسئله محیط‌زیست محصولاتی طراحی کرده‌اند که می‌توانید با مراجعه به نمایند‌گی‌های آن‌ها، بسته خالی محصولتان را تحویل دهید و آن را پر شده پس بگیرید.

با توجه بیشتر صنعت زیبایی بر روی ارائه محصولات دوستدار محیط زیست، غول‌های این تجارت هم به فکر وارد شدن به این کارزار، آن هم با ارائه رژلب‌هایی با قابلیت پر کردن و مصرف چندباره شده‌اند.

ما پنج تا از بهترین رژلب‌های قابل پر شدن گران‌قیمت بازار که در حال حاضر در میان ستاره‌ها پرطرفدارند را به شما معرفی می‌کنیم.

۱- رژلب‌های پرکردنی لا بوش رژ

 ماتیک‌های La Bouche Rouge به دلایل خوبی گران‌قیمت‌اند. قوطی چرمی آن‌ها که نوع وگان آن نیز موجود است، از اضافه‌های چرم‌های گران‌قیمت، احتمالا از محصولات خانه مد هرمس به قیمت ۶۲ دلار تولید می‌شود، یا رژ‌های وگان که بدون آزمایش بر روی حیوانات ساخته شده و رنگ پایدار براق، یا مات دارند به قیمت ۴۳ دلار. رنگ‌ رژها درخشان است و به خاطر وجود شی باتر، روغن اسکوالن و جوجوبا بسیار نرم و راحت‌اند.

۲- رژلب‌های پرکردنی ولنتینو

رژلب‌های پرکردنی ولنتینو (Valentino‌) در ۵۰ طیف رنگی عرضه می‌شوند. هر کدام از انواع ماتِ نرم و کرمی براق آن تنوع رنگ بالایی دارند. طیف‌های متفاوتی از قرمز که برای استفاده دقیق و راحت در فرم V شکل لوله‌ای عرضه می‌شوند. آنچه باعث محبوبیت رژلب‌های ولنتینو می‌شود (یک عدد رژ لب کامل ۴۸ دلار، هر دفعه پر کردن آن ۳۱ دلار) بسته‌بندی بسیار فریبنده و جذاب در کنار فرمولاسیون نرم و ابریشمی آن‌هاست.

۳- رژلب‌های پر کردنی هرمس

رژلب‌های پرکردنی Hermès کاملا شناخته شده، باکیفیت و محبوب‌اند. علاوه بر تنوع رنگ رژ‌ها و بافت آن‌ها، قوطی‌های گران‌قیمتشان به تنهایی می‌توانند جزئی از زیورآلات کیف شما باشند. قوطی‌های زیبای هرمس (به ارزش ۳۵۰ دلار) در شش رنگ و رژهای آن‌ها در ۲۲ رنگ (به قیمت ۴۳ دلار) تولید شده‌اند.

۴- رژلب‌های پرکردنی دیور

هم‌زمان با افتتاح مجموعه AW22 دیور رژلب‌های Dior Addict خود را در قوطی‌هایی که فرم آن‌ها از طرح‌های خلاقانه خانه دیور الهام گرفته‌ است، به صنعت مد عرضه کرد. این قوطی‌ها که با لوگوی تغییر شکل یافته دیور آبلیک (Dior Oblique طراحی شده توسط جان گالیانو) تزئین شده‌اند مبلغی حدود ۲۸ دلار دارند که با رژلب‌های ۳۲ دلاری دیور پر خواهند شد.

۵- رژلب‌های پر کردنی شنل

رژلب‌های شنل تک و خاص‌اند. آن‌ها به خاطر طراحی تا رنگشان از خواستنی‌ترین محصولاتی‌اند که تولید شده‌اند. شنل با رونمایی از مدل Rouge Allure L'Extrait با قوطی طلایی و فرمولاسیون کرمی‌ای که برای ساعت‌ها لب‌ها را تغذیه می‌کنند و رنگ آن‌ها ثابت می‌ماند، به عرصه لوازم آرایش پایدار قدم گذاشت. قیمت این رژلب‌ها با توجه به رنگشان از ۴۳ تا ۱۰۰ دلار متغیر است.

بیشتر از مُد و زیبایی