تهیه‌کنندگان سریال تاج در جستجوی بازیگر برای نقش شاهزاده ویلیام

این مجموعه نتفلیکس به دنبال ستاره‌ای است که «شباهت فیزیکی زیادی» به این عضو خانواده سلطنتی داشته باشد

مجموعه تلویزیونی تاج براساس زندگی خانواده سلطنتی بریتانیا ساخته شده است - Chris Jackson / AFP

مجموعه تلویزیونی تاج به دنبال بازیگرانی است که در فصل آینده این برنامه بسیار پرطرفدار نقش شاهزاده ویلیام را بازی کنند.

این برنامه که در نتفلیکس عرضه شده، براساس زندگی خانواده سلطنتی بریتانیا ساخته شده است. تاکنون کلر فوی و اولیوا کولمن نقش ملکه را در مراحل مختلف زندگی‌اش بازی کرده‌اند.

فصل پنجم این مجموعه که پیش‌بینی می‌شود در ماه نوامبر در این پلتفرم منتشر شود، بر اوایل تا اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی تمرکز خواهد کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یک فراخوان انتخاب بازیگر حاکی از آن است که [گروه] تولید به دنبال ستاره‌های جوانی است که در فصل آخر مجموعه، نقش پسر شاهزاده چارلز و دایانا را بازی کند.

در متنی برای نقش ویلیام در [صفحه] استعداد بازیگری [نتفلیکس] آمده است: «این نقش در این درام برجسته نقش مهمی است و ما به دنبال کسی هستیم که شباهت فیزیکی زیاد داشته باشد.»

طبق پیش‌بینی‌ها فیلمبرداری از ماه سپتامبر به بعد انجام می‌شود. با توجه به این بیانیه، نیاز نیست این فرد تجربه بازیگری داشته باشد.

ماه گذشته اعلام شد که فصل پنجم این مجموعه درباره شرایطی است که اکنون می‌دانیم منجر به مصاحبه پانوراما با دایانا، شاهدخت ولز و نحوه رفتار با او شد.

بعد از اولیویا کولمن نقش ملکه را ایملدا استونتون بازی می‌کند و جاناتان پرایس جایگزین توبیاس منزیس در نقش دوک ادینبرو می‌شود. لسلی منویل بعد از هلنا بونهام کارتر نقش شاهدخت مارگارت را بازی خواهد کرد.

هرچند انتظار بر این بود که مجموعه تاج بعد از فصل پنجم به پایان برسد اما پیتر مورگان سازنده و نویسنده این مجموعه بعدا گفت که این مجموعه تا فصل ششم ادامه خواهد یافت.  

© The Independent

بیشتر از فیلم