دبی در پاییز میزبان یک جشنواره فیلم جدید می‌شود

جشنواره با اهدای جوایزی به پایان می‌رسد که در هفت بخش به فیلم‌ها اهدا خواهد شد

این جشنواره با ‌عنوان اولین جشنواره فیلم تحت هدایت بخش خصوصی و صنعت در خاورمیانه و آفریقا معرفی شده است- GIUSEPPE CACACE / AFP

شرکت مدیریت رویدادهای گریت مایندز، مستقر در دبی، از راه‌اندازی جشنواره فیلم متا که از ۲۷ تا ۲۹ اکتبر (۵-۷ آبان) در سینما واکس در مرکز خرید نخیل دبی برگزار خواهد شد خبر داد.

این جشنواره با ‌عنوان اولین جشنواره فیلم تحت هدایت بخش خصوصی و صنعت در خاورمیانه و آفریقا معرفی شده و نوید فرش قرمز و مراسم اهدای جوایز را داده است. این جشنواره پنج سال پس از آخرین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم غیرانتفاعی دولتی دبی که هر سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۷ برگزار می‌شد، شروع به کار خواهد کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در وب‌سایت رسمی این جشنواره آمده است: «به دلیل موقعیت مکانی، این جشنواره یکی از متنوع‌ترین مخاطبان حاضر در هر جشنواره را تضمین می‌کند و زرق‌وبرق افسانه‌ای دبی آن را همراهی خواهد کرد.»

جشنواره با اهدای جوایزی به پایان می‌رسد که در هفت بخش به فیلم‌ها اهدا خواهد شد؛ بهترین فیلم بلند عربی، بهترین فیلم بلند بین‌المللی، بهترین فیلم انیمیشن، بهترین فیلم مستند، بهترین فیلم کوتاه، بهترین فیلم دانشجویی/جوانان و جایزه صندوق توسعه فیلم.

جشنواره فیلم متا در حال پذیرش آثار ارسالی در وب‌سایتش است و کمیته انتخاب شامل مدیرعامل سینماهای واکس و رئیس استودیو OSN است که تصمیم می‌گیرند کدام‌یک به فهرست نهایی راه یابند.

 

بیشتر از فرهنگ و هنر