دستیار سلطنتی: ازدواج هری و مگان ختم به اشک و آه خواهد شد

ملکه با اطلاع از اینکه مگان به مراسم تدفین همسرش، دوک ادینبرو نمی‌آید خدا را شکر کرد

شاهزاده هری و مگان مارکل نهاد سلطنت بریتانیا را در میان نارضایتی سایر اعضای خانواده، ترک کردند-Ben STANSALL / AFP

در کتاب جنجالی تازه منتشر شده درباره خانواده سلطنتی یکی از دستیاران خانواده سلطنتی پیش‌بینی کرده است که ازدواج شاهزاده هری با مگان مارکل «ختم به اشک و آه خواهد شد».

در این کتاب ادعا شده که لیدی سوزان هاسی که از دهه ۱۹۶۰ در خدمت ملکه الیزابت دوم بوده، ماه‌ها قبل از عروسی این زوج در ماه می ۲۰۱۸، این اظهارات را در ناهاری با مدیران تئاتر بیان کرده است.

نظرات این دستیار قدیمی در کتاب «انتقام: مگان، هری و جنگ بین ویندزورها» اثر تام باور، گزارشگر تحقیقی که اوایل این ماه منتشر شد، فاش شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

باور که خودش از منتقدان همیشگی زوج سلطنتی هری و مگان است، می‌نویسد درحالی‌که حاضران درباره احتمال ارتباط مگان با تئاتر ملی پس از عروسی بحث می‌کردند، هاسی به شکل غیرمنتظره‌ای در مورد آینده این زوج گفت: «این داستان‌ها ختم به اشک و آه خواهد شد. این حرف من را به یاد داشته باشید.»

به گفته باور، لیدی سوزان، ۸۳ ساله، یکی از اعضای تیمی از درباریان بود که از آن‌ها خواسته شد تا به مارکل کمک کنند تا با زندگی در خانواده سلطنتی سازگار شود.

نقش «حامی سلطنتی تئاتر ملی» به مدت ۴۵ سال به ملکه بریتانیا تعلق داشت تا اینکه سال ۲۰۱۹ او این وظیفه را به مگان مارکل واگذار کرد و او به مدت دو سال صاحب این عنوان بود تا زمانی که او و شاهزاده هری از وظایف خود به‌عنوان اعضای شاغل خانواده سلطنتی کناره‌گیری کردند.

به گفته منابع نزدیک به خانواده سلطنتی، رسیدن این مقام به مگان که حرفه اصلی‌اش بازیگری بود، باعث ناراحتی دوشس کورنوال شد. بااینکه انتخاب مگان با پیشینه هنری‌اش به نظر بسیار مناسب می‌آمد اما در طول تصدی او در این نقش، تنها دو بار از این تئاتر دیدن کرد.

پس از اینکه شاهزاده هری و مگان مارکل نهاد سلطنت را ترک کردند، دوشس کورنوال به‌عنوان حامی سلطنتی تئاتر ملی انتخاب‌شد.

بیشتر از زندگی