تعطیلات دلپذیر زوج استرالیایی در اروپا به کابوس تبدیل شد

این زوج در کل ۵۵ بار با هواپیمایی کانتاس تماس گرفتند

کانتاس در بیانیه‌ای گفت که آن‌ها «صمیمانه» از این خانواده عذرخواهی می‌کنند و این یک «خطای مدیریتی پشتیبانی» بوده است و شرکت هواپیمایی هزینه اقامت را به آن‌ها پرداخت خواهد کرد-Stephanie Braham/Facebook-AFP

تعطیلاتی که استفانی و اندرو براهام از ۹ ماه پیش برایش نقشه کشیده بودند و تمام محاسبه‌های آن را انجام داده بودند، با اشتباه عجیب شرکت هواپیمایی، آن‌ها را در فرودگاه‌های کشورهای مختلف سرگردان کرد و باعث هزاران دلار خسارت به آن‌ها شد و هنوز نتوانسته‌اند راهی برای بازگشت به خانه پیدا کنند.

هواپیمایی کانتاس که این زوج از خدمات آن استفاده می‌کردند، با اقدامی عجیب به کودک نوپا ۱۳ ماهه آن‌ها یک بلیت در یک پرواز متفاوت داد و تلاش‌های آن‌ها برای اصلاح این اشتباه به‌جایی نرسید.

استفانی و اندرو براهام پس از نزدیک به چهار هفته سفر دلپذیر در اروپا و تجربه لحظات شگفت‌انگیز، به فرودگاه بین‌المللی رم-فیومیچینو در ایتالیا رسیدند؛ آنجا بود که کابوس آغاز شد.

به گزارش نشریه بیزنس اینسایدر، پرواز آن‌ها که استفانی گفت ۹ ماه قبل آن را رزرو کرده بود، قرار بود این خانواده را از رم به آمستردام و سپس از آمستردام به بانکوک تایلند، جایی که آن‌ها می‌خواستند یک شب را قبل از رفتن به استرالیا و خانه آنجا بگذرانند، ببرد.

این زوج گفتند هواپیمایی کی‌اِل‌اِم (KLM) رویال داچ که با کانتاس شریک است، در میز پذیرش به آن‌ها اطلاع داد که نام فرزندشان در فهرست مسافران آمستردام به بانکوک نیست و در پرواز دیگری است که ۴۰ دقیقه بعد از آن‌ها حرکت می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این اشتباه احتمالا در زمانی که به خاطر لغو پروازها، خطوط هواپیمایی پروازهای این زوج را جابه‌جا کرده‌اند، اتفاق افتاده است.

این زوج گفتند که در فرودگاه با کانتاس نیز صحبت کرده‌اند، اما این شرکت به آن‌ها گفته است که هیچ اشتباهی انجام نداده و این خطا، تقصیر شرکت هواپیمایی نبوده است.

استفانی و اندرو گفتند که شش ساعت پس از رسیدن به آنجا فرودگاه رم را ترک کردند و به هتلی در همان نزدیکی رفتند، اتاقی رزرو کردند و بلافاصله با خدمات مشتریان کانتاس تماس گرفتند.

این زوج تمام شب در تماس تلفنی با خطوط هوایی بودند و سعی می‌کردند پرواز خود به خانه را دوباره رزرو کنند. آن‌ها گفتند که خدمات مشتریان کابوسی واقعی بود، چون خط تلفن مدام قطع می‌شد و آن‌ها باید دوباره تماس می‌گرفتند و بارها و بارها کل وضعیت را توضیح می‌دادند.

این زوج در کل ۵۵ بار با کانتاس تماس گرفتند و در مجموع ۲۰ ساعت، ۴۷ دقیقه و ۱۳ ثانیه را صرف صحبت با نمایندگان خدمات مشتریان این خط هوایی کردند.

در نهایت یک نماینده از شرکت هواپیمایی با آن‌ها تماس گرفت و گفت که برای آن‌ها در پرواز بعدی به استرالیا در تاریخ ۲۶ ژوئیه، یعنی ۱۲ روز پس از آن تاریخی که قرار بود در ابتدا پرواز کنند، بلیت رزرو کرده است.

کانتاس در بیانیه‌ای گفت که آن‌ها «صمیمانه» از این خانواده عذرخواهی می‌کنند و این یک «خطای مدیریتی پشتیبانی» بوده است و شرکت هواپیمایی هزینه اقامت را به آن‌ها پرداخت خواهد کرد. این زوج گفتند خسارت پیشنهادی شرکت هواپیمایی ۲۰۰ دلار کانادا برای هر شب بوده است، در حالی که آن‌ها که هنوز هم سرگردان‌اند و حدود ۱۵ هزار دلار استرالیا، اضافی از جیب خود خرج کرده‌اند.

بیشتر از جهان