معمای پیچیده رونالدو

پاسخ چلسی برای جذب این ستاره پرتغالی منفی بود

پنجره‌ها برای رونالدو یکی‌یکی بسته می‌شوند و برای این ستاره پرتغالی گزینه‌های زیادی باقی نمانده است-Paul ELLIS / AFP

در روزهای گذشته، بازیکنان بزرگ زیادی جابه‌جا شده‌اند، ولی کریستیانو رونالدو هنوز نتوانسته است مقصد تازه‌ای پیدا کند و تیم فصل آینده این ستاره پرتغالی یکی از معماهای پیچیده پنجره نقل‌وانتقال‌های تابستانی است.

رونالدو به دلیل مشکلات خانوادگی در تور آسیایی منچستریونایتد شرکت نکرد ولی گفته می‌شود که دلیل اصلی این غیبت نارضایتی از سیاست‌های باشگاه بوده و او به رغم یک سال باقی‌مانده از قراردادش، به دنبال تیم جدیدی است. رونالدو معتقد است که منچستریونایتد در نقل‌و‌انتقال‌ها جاه‌طلب نیست و او ترجیح می‌دهد به تیمی برود که به لیگ قهرمانان راه یافته است.

در آغاز نقل‌وانتقال‌های تابستانی، شایعه بازگشت رونالدو به رئال مادرید مطرح بود اما خیلی زود تکذیب شد. بعد از آن، رسانه‌ها از مذاکره نماینده رونالدو با بارسا، رقیب سنتی رئال خبر دادند، ولی این شایعه هم عجیب‌تر از آن بود که به واقعیت بپیوندد.

برای ستاره پرتغالی یونایتد، چلسی گزینه جدی‌تری به نظر می‌رسید. در هفته‌های گذشته، ژرژ مندز، نماینده رونالدو، با تاد بولی مذاکراتی داشت و گفته می‌شد که مالک مشترک چلسی هم به جذب برنده پنج توپ طلا علاقه‌مند است، ولی پاسخ نهایی را به نظر توماس توخل منوط کرده است؛ اما این سرمربی آلمانی در نهایت با این خرید مخالفت کرد تا رونالدو همچنان بلاتکلیف باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش گاردین، توخل دنبال یک خط حمله شناور و پرتحرک است و رونالدو برای چنین فرمولی مناسب نیست. مربی آلمانی پیش از این لوکاکو را هم که سبک بازی‌اش مشابه رونالدو است، به اینتر فرستاده بود.

گفته می‌شود رونالدو به بایرن مونیخ، ناپولی و پاری‌ سن‌ژرمن هم پیشنهاد شده ولی پاسخ باشگاه آلمانی منفی بوده است و دو باشگاه دیگر هم به جذب این بازیکن ۳۷ ساله تمایلی نشان نداده‌اند.

عجیب‌ترین شایعه پیرامون رونالدو در روزهای گذشته پیشنهاد یک باشگاه عربستانی بود. به گزارش ئی‌اس‌پی‌ان (ESPN)، این باشگاه حاضر است ۳۰ میلیون یورو برای رضایتنامه رونالدو به منچستریونایتد بدهد و بابت دو فصل به این ستاره پرتغالی ۲۷۵ میلیون یورو پرداخت کند. چنین رقم عجیبی می‌توانست رکورد بیشترین دستمزد یک بازیکن فوتبال را بشکند، ولی رونالدو به آن پاسخ منفی داد.

پنجره‌ها برای رونالدو یکی‌یکی بسته می‌شوند و برای این ستاره پرتغالی گزینه‌های زیادی باقی نمانده است. در همین حال، اریک تن‌هاگ، سرمربی منچستریونایتد، یک بار دیگر تاکید کرد که رونالدو بخشی از برنامه‌های او است و انتظار دارد که فصل آینده هم عضوی از این تیم باشد. اگر اوضاع در روزهای آینده تغییر نکند، رونالدو فصل آینده را هم با پیراهن شماره ۷ یونایتد به میدان خواهد رفت.

بیشتر از فوتبال