سفر به دنیای کودکی با اقامت در خانه رویایی باربی

خانه رویایی باربی به زودی در «ایر بی اند بی»  برای اجاره آماده خواهد بود

عکس از خانه باربی که ایر بی اند آن را اجاره خواهد داد

Airbnb

تقریباً غیرممکن بود که به خانه رویایی باربی دوران کودکی خود نگاه کنید بدون اینکه فکر کنید می‌توانست یک خانه‌ی واقعی عالی باشد.

خوشبختانه، زندگی در یک عمارت سفید و صورتی اسباب بازی، اکنون به لطف Airbnb  به یک واقعیت تبدیل شده است. ایربی اندبی با شرکت اسباب بازی نمادین باربی همکاری کرده تا فرصتی بی‌نظیر برای طرفداران باربی برای اقامت در خانه رویایی ایجاد کند.

به افتخار سالگرد ۶۰ سالگی باربی، ایربی اند بی به چهار دوست فرصت می‌دهد تا از ۲۷ تا ۲۹ اکتبر این خانه رویایی را که به اندازه یک خانه طبیعی است و در مالیبوی کالیفرنیا واقع شده، رزرو کنند.

خانه مالیبو با استخر بیکران، ناهارخوری در فضای باز و اتاق‌های رختکن ـ همه به سبک اسباب بازی کلاسیک ـ یک خانه کامل است. همچنین یک سالن نمایش فیلم، استودیوی وسایل سرگرمی، زمین ورزشی و مکانی برای مراقبه وجود دارد، بنابراین در حالی که با دکور و تزئینات صورتی احاطه شده‌اید، می‌توانید به طور کامل فانتزی‌های باربی گونه‌تان را زندگی کنید.

طبق گفته شرکت باربی، این سفر همراه است با دیدار و خوش و بش با جین اتکین آرایشگر، یک جلسه درس شمشیربازی با قهرمان آمریکایی المپیک ابتهاج محمد، یک درس آشپزی با سرآشپز برتر مالیبو، جینا کلارک ـ هِلم، و همچنین گشت وگذار در مرکز فضایی یادبود کلمبیا به همراه مهندس هوافضا و خلبان جیل می یرز.

بهترین چیز در مورد این خانه این است که اجاره‌اش فقط شبی۶۰ دلار است (۴۶ پوند)، به علاوه مالیات و هزینه‌ها.

در رسانه‌های اجتماعی، هنوز چیزی نشده مردم در حال ابراز خوشحالی هستند که می‌توانند مانند اسباب بازی‌های محبوب دوران کودکی خود زندگی کنند.

  «بله لطفا!» یک نفر در توئیتر نوشت، و دیگری گفت:«اوه خدای من، باربی خانه‌ی رویایی‌اش را در ایربی اندبی گذاشته»!

علاوه بر ارائه یک سفر سرگرم کننده به دنیای خاطرات کودکی، ایربی اندبی به پروژه باربی برای ساختن وضعیتی عادلانه و متوازن برای زنان جوانی که در شرایط نابرابر و محروم قرار داشته‌اند، کمک می‌کند تا این زنان بتوانند رویاهای خود را دنبال کنند.

کمک به این پروژه با عنوانBarbie Dream Gap Project  در گوفاندمی قرار دارد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

 

© The Independent

بیشتر از سفر