ستاره‌ها برای تماشای دولچه و گابانا به سیسیل رفتند

مراسم رونمایی از جواهرات فاخر دولچه و گابانا به‌اندازه خود جواهرات این خانه مد مسحورکننده بود

هلن میرن، شارون استون و ماریا کری رویداد دولچه و گابانا را با درخشش باشکوه خود قبضه کردند.

روز شنبه ۹ جولای، ماریا کری، شارون استون و هلن میرن در نمایش مد و جواهرات فاخر دولچه و گابانا در سیراکوزا، سیسیل شرکت کردند و با ظاهر مجلل و باشکوه خود چشم‌ها را به خود خیره کردند.

این سه زن فریبا و قدرتمند دنیای سینما و موسیقی، در میان مهمانان حضور داشتند، اما وقتی پس از پایان نمایش برای عکس گرفتن در کنار هم ایستادند به سرعت به جذابیت اصلی این رویداد تبدیل شدند. درو بریمور بازیگر سرشناس هالیوود نیز برای دقایقی با پیراهن بلند قرمز و تاج گلی بر سر با آنها همراه شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ویدیویی که توسط ووگ ایتالیا گرفته شده است، کری ۵۳ ساله، استون ۶۴ ساله و میرن ۷۶ ساله در زیر نور درخشان چراغ‌ها رو به دوربین‌های بی‌شمار می‌خندند.

این ستاره‌ها که همگی لباس‌های دولچه و گابانا را بر تن دارند، با رنگ‌های درخشان پوشیده بودند که به زیبایی طیف‌های مختلفی از طلایی را نشان می‌داد.

استون در حساب اینستاگرام خود عکسی از کری در حال ژست گرفتن با میرن را با شرح «دوستان» به اشتراک گذاشته است. او در ویدیو دیگری از بازدید خود از نمایشگاه جواهرات این خانه مد که در دل صخره‌های تاریخی این منطقه مهم فرهنگی در جنوب ایتالیا بر پا شده بود شگفت زده گفت: «هرگز چنین چیزی را ندیده بودم.» او یکی از علاقه‌مندان این خانه مد است که در جشنواره کن امسال هم لباسی آبی و سفید از کارهای دولچه و گابانا بر تن داشت. 

محیط رویداد رونمایی از جواهرات فاخر دولچه و گابانا در سیراکوزا به‌اندازه خود جواهرات این خانه مد مسحورکننده بود.

صحنه تراژدی یونانی «اورستئا» به کارگردانی دیوید لیورمور که با استفاده از صخره‌های طبیعی برای تطبیق با محیط جادویی آن طراحی شده بود، با یک اجرای فراموش‌نشدنی از «A riveder le stelle» با سوپرانو مریام باتیستلی با همراهی آیدا بوسلما در پیانو تکمیل شد.

قطعاتی از جدیدترین جواهرات فاخر دولچه و گابانا هم‌زمان با برگزاری نمایش جدید لباس‌های این خانه مد و جواهر در سیراکوزا ایتالیا، در یک رونمایی همراه با هنر، نور و موسیقی به نمایش گذاشته شدند.

از دیگر مهمانان نمایش دولچه و گابانا می‌توان به کریس جنر، ۶۶ ساله، مادر کارداشیان‌ و جنرها، اشاره کرد که پیراهنی بلند و پر چین و شکن به رنگ سفید به تن داشت و توسط معشوق طولانی‌مدتش، کوری گمبل، ۴۱ ساله، همراهی می‌شد.

بیشتر از مُد و زیبایی