کیم کارداشیان ستاره بالنسیاگا در هفته مد پاریس بود

داستان استفاده مدام کارداشیان از پوشاک بالنسیاگا می‌تواند قدری پیچیده‌تر باشد

دوم فوریه ۲۰۲۲ بود که کیم کارداشیان اعلام کرد سفیر بالنسیاگا شده است - Combo/balenciaga

روز ششم ژوئیه ۲۰۲۲ در پاریس، دمنا از دومین مجموعه کوتور خود برای بالنسیاگا رونمایی کرد. این نمایش نه تنها شاهد حضور افراد مشهور زیادی در ردیف اول تماشاچیان بود، بلکه چهره‌های شناخته شده‌ای نیز به عنوان مدل در این رونمایی مشارکت داشتند.

از مهمانان ردیف اول  نمایش بالنسیاگا می‌توان به کریس جنر، افست، نورث وست، الکسا دمی و تریسی الیس راس اشاره کرد و چهره‌هایی مانند نیکول کیدمن، دوآ لیپا، کریستین کوین، بلا حدید، نائومی کمپبل و البته کیم کارداشیان که در سالن‌های تاریخی بالنسیاگا با به تن داشتن تازه‌ترین مجموعه اوت کوتور این نشان تجاری روی  صحنه قدم زدند.

دوم فوریه ۲۰۲۲ بود که کیم کارداشیان بعد از چند ماه پوشیدن سرتاپا لباس‌های بالنسیاگا و جلب توجه طرفدارانش به ارتباط احتمالی او با این نشان تجاری، اعلام کرد سفیر بالنسیاگا شده است.

در نمایش اخیر بالنسیاگا در هفته مد پاریس نیز کارداشیان در حالی که مادرش کریس جنر و دخترش نورث وست در حال تماشای نمایش بودند، پیراهن مشکس شماره ۵۵ این مجموعه را معرفی کرد.

نمایشی پر ستاره با دستکش‌های بلند، پیراهن‌های براق دنباله‌دار، برخی با دامن‌های کوتاه و برخی بلند و پفی و کفش‌های پاشنه‌بلند، و مدل‌هایی با پوشش لاستیکی مشکی که چهره و سرهایشان با کلاه‌های مشکی براق پوشانده شده بود. ویژگی‌هایی که تنها دمنا گواسلیا، طراح نشان تجاری بالنسیاگا، می‌تواند یک‌جا در لباس‌هایش بگنجاند.

از جمله لباس‌های بحث‌برانگیز کیم کارداشیان از این نشان تجاری، به پوشش سراسر مشکی او در مراسم مت‌گالای ۲۰۲۱ می‌توان اشاره کرد که در آن حتی سر و صورت او با ماسک پوشانده شده بود. در همان مراسم بود که کارداشیان و دیویدسون برای نخستین بار یکدیگر را ملاقات کردند اما کارداشیان به خاطر دستکش‌هایش نتوانسته بود شماره دیویدسون را در گوشی‌اش ذخیره کند و برای همین موضوع ارتباط آن‌ها به تعویق افتاده بود.

البته داستان استفاده مدام کارداشیان از پوشاک بالنسیاگا که در اکتبر سال گذشته به اوج خود رسید، می‌تواند قدری پیچیده‌تر باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

درست زمانی که کارداشیان در حال جدایی از کانیه وست، همسر سابقش، بود، طرفداران این زوج متوجه شدند که در پوشش وست هم هر روز رد بیشتری از این نشان تجاری می‌توان یافت. طوری که در بین مردم شایعه شد که شاید بالنسیاگا حامی مالی طلاق این زوج جنجالی باشد.

نه کیم کارداشیان، نه کانیه وست و نه بالنسیاگا هرگز به این شایعات واکنش نشان ندادند.

بیشتر از زندگی