مجموعه پاییز و زمستان ۲۰۲۲-۲۰۲۳ الی صعب

الی صعب از نخستین مجموعه پوشاک مردانه‌اش در نمایش هفته مد پاریس رونمایی کرد

درخشش الی صعب، طراح لباس اوت‌کوتور لبنانی، با مجموعه پوشاک زنانه و مردانه‌اش در هفته مد پاریس غیر قابل انکار بود - Combo/AFP

روز ششم ژوئیه ۲۰۲۲، الی صعب با نمایش مجموعه پاییز و زمستان ۲۰۲۲-۲۰۲۳ خود از لباس‌‌شب‌های پرزرق‌وبرق و شکوه خیره‌کننده آن‌ها، ستایش همگان را در هفته مد پاریس برانگیخت.

جذابیتی چشم‌گیر و پررمز و راز از مجموعه‌ای شامل لباس‌شب‌های بی‌نظیر با پوشش تورهای مهره‌دوزی‌شده درخشان و دامن‌های بلندی که دنباله‌شان روی زمین کشیده می‌شد، پیراهن‌هایی با یقه‌های دکولته و دامن‌های دوتکه بلند چاک‌دار، یا با شانه‌های پفی از پرهای شترمرغ و چاک‌های بلند یک‌طرفه از روی ران و دستکش‌های بلند مهره‌دوزی‌شده رنگ پوست، که هر بیننده‌ای را می‌توانست مجذوب خود کند.

باید گفت نمایش پاییز و زمستان الی صعب تنها محدود به پوشاک زنان نمی‌شد. این طراح برای نخستین بار از مجموعه پوشاک مردانه‌اش نیز در نمایش هفته مد پاریس رونمایی کرد.

درخشش این طراح لباس اوت‌کوتور (طراحی و دوخت سفارشی و لوکس) لبنانی، با مجموعه پوشاک زنانه و مردانه‌اش در هفته مد پاریس غیر قابل انکار بود.

مدل‌های مرد رنگین‌پوست برای نمایش پوشاک مردانه شامل کت‌هایی با نقش‌های زیگ‌زاگ و طرح‌هایی از مار پیتون با مهره‌کاری‌های بزرگ، شنل‌های حجیم مهره‌دوزی‌شده و هماهنگ با امضای طراح در مجموعه پوشاک زنانه، به صحنه نمایش مد روز چهارشنبه الی صعب پا گذاشتند و جذابیتی دوچندان به آن بخشیدند.

بیشتر از مُد و زیبایی