کیم کارداشیان و مجموعه تازه لباس‌شناهای اسکیمز

مجموعه تازه مایوهای «اسکیمز» به سبک دهه ۱۹۸۰ طراحی و تولید شده‌اند

مجموعه تازه اسکیمز دومین مجموعه از لباس‌شناهای تولید این نشان تجاری است- Instagram/kimkardashian

کیم کارداشیان روز شنبه، ۲ ژوییه ۲۰۲۲، با به اشتراک‌ گذاشتن تعدادی عکس در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود، از تولید مجموعه تازه مایوهای نشان تجاری «اسکیمز» که قرار بود به‌زودی به بازار بیایند، خبر داد.

در عکس‌ها و ویدیوهای تبلیغاتی منتشرشده از نشان تجاری اسکیمز که اغلب کنار یا داخل استخر و زیر نور آفتاب گرفته شده‌اند، کیم کارداشیان و مدل‌های دیگر را می‌بینیم که در این مایوهای براق با آرایش چهره و موهایی به سبک کلاسیک، درست مانند ستاره‌های دهه ۸۰ جلوه‌ می‌کنند.

همان‌طور که کارداشیان به بیش از ۳۲۰ میلیون مخاطب خود در اینستاگرام نوید داد، مجموعه تازه و پرزرق‌و‌برق مایوهای اسکیمز از سایز خیلی کوچک گرفته تا اندازه خیلی بزرگ، به قیمت‌هایی از ۴۸ تا ۱۲۸ دلار آمریکا روز چهارشنبه، ششم ژوییه، به بازار آمدند و برای خرید از وب‌گاه این نشان تجاری در دسترس‌اند.

این مجموعه لباس‌شناهای زنانه با مدل‌های چشمگیر شامل مایوهای یک‌تکه با برش‌های جذاب تا انواع بیکینی‌های دوتکه اغلب به رنگ‌های شامپاینی، طلایی و سفید و نقره‌ای براق، یادآور سبک پارچه‌ و پوشش‌ها سال‌های ۱۹۸۰اند.

مجموعه تازه اسکیمز دومین مجموعه از لباس شنای تولیدی این نشان تجاری است که ابتدای سال ۲۰۲۲ با ۱۹ مدل مختلف مایو و بیکینی در هفت رنگ متفاوت به بازار آمد. ظاهرا نشان تجاری اسکیمز و کیم کارداشیان، بنیان‌گذار ثروتمند آن، قصد دارند تولید مایو را ادامه دهند و در آینده، محصولات بیشتری در این زمینه عرضه کنند.

بیشتر از مُد و زیبایی