عروس‌ها عاشق روبان سر شانل می‌شوند

روبان موی شانل تاثیر زیادی روی آرایش موی عروس‌های امسال خواهد داشت

برای ویرجینی ویار، مدیر هنری شانل، مجموعه‌های او بازتاب نیازها و خواسته‌های عمل‌گرایانه مشتریان این خانه مد است، و او نیز خود از آن‌ها الهام می‌گیرد. تاثیر گسترده کارل لاگرفلد، مربی و استاد ویار، به گونه‌ای حس تکامل ملایم و تعداد بی‌شماری از اشاره‌ها و جرقه‌های الهام‌بخش در این مجموعه انجامیده است. پس از مرگ کارل لاگرفلد در سال ۲۰۱۹، ویار نخستین طراح زن شانل پس از خود کوکو در دهه ۶۰ است.

این دومین بار پی‌در‌پی بود که شانل مکان همیشگی برگزاری نمایش‌های خود را در قصر بزرگ (Grand Palais) کنار گذاشت تا مدل‌هایش را در یک آموزشگاه سوارکاری روی صحنه بفرستد. این بار شانل فضای بیرون را با پس‌زمینه گرافیکی و مجسمه‌های بادی آویزان اثر خاویر ویلان، هنرمند فرانسوی، تزئین کرده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این خانه مد با ارزش تقریبی ۱۳.۲ میلیارد دلار که مشتری‌های همیشگی و ثروتمندش اغلب به محصولات آن وفادارند، این بار زیاد به فکر رفتن لباس‌ها روی فرش قرمز نبود.

شانل، روز سه‌شنبه، ۵ ژوییه ۲۰۲۲، در رویدادی که بخشی از نمایش‌های چهارروزه مد فاخر پاریس است، لباس‌هایی با برش‌های سرراست‌تر و ظاهری ساده‌تر در قیاس با رقیبانی چون دیور، نماینده هنر مد سطح بالای شانل بودند که این هفته فروشگاهی را در پاریس افتتاح خواهد کرد تا علاقه‌مندان بتوانند محصولاتی مانند عینک‌های ۳۵۰۰ دلاری را حضوری بخرند.

به گزارش گاردین، شانل پس از افزایش درآمد خود در قیاس با دوران همه‌گیری، قصد دارد فروشگاه‌های ویژه‌ای برای مشتریان خاص خود در آسیا راه بیندازد و بخش بزرگی از بازار کالای لوکس در چین را از آن خود کند.

آن دسته از طرفداران شانل که از قادر نیستند محصولات گران و خاص این خانه مد را خریداری کنند، می‌توانند از طراحی‌های آن الهام بگیرند و خود را هر چه بیشتر به مدل‌های شانل شبیه کنند.

روبان موی شانل از مجموعه پاییز/زمستان ۲۰۲۲ کوتور، به‌احتمال ‌زیاد تاثیر زیادی روی آرایش موی عروس‌های امسال خواهد داشت.

مدل‌هایی، از جمله جیل کورتلو و نورا عطل، با زیباترین روبان‌ها و پاپیون‌ها روی صحنه رفتند. در طیف رنگ کلاسیک سیاه و سفید، پاپیون‌ها شیرین و دخترانه بود و به یک رابطه دیرینه بین این خانه پاریسی و روبان مو اشاره داشت. یکی از لوازم تزئینی مورد علاقه گابریل کوکوی شانل، پاپیون مو بود که همچنان یکی از برجسته‌ترین عناصر در نمایش‌های شانل است.

بیشتر از مُد و زیبایی