ریکی مارتین دادگاهی شد

بر اساس حکم دادگاه، این ستاره عرصه موسیقی حق ندارد به فرد شاکی نزدیک شود یا او را تعقیب کند

هنوز مشخص نشده است چه کسی از ریکی مارتین شکایت کرده که منجر به صدور این حکم دادگاه شده است - LOIC VENANCE / AFP

یک قاضی دادگاه برای ریکی مارتین، فوق ستاره پورتوریکویی، حکمی صادر کرده است که بر مبنای آن او در حال حاضر حق تماس و تعقیب یک شخص خاص را ندارد.

به گزارش آسوشیتدپرس، آکسل والنسیا، سخنگوی پلیس گفت که این دستور روز جمعه امضا شده است. 

به گفته او، مقامات از یک محله لوکس در شهر ساحلی شمال دورادو که این خواننده معروف در آن زندگی می‌کند، بازدید کردند تا دستور قاضی را ابلاغ کنند اما تا به حال پلیس نتوانسته او را پیدا کند.

مشاور برنامه‌های ریکی مارتین در پاسخ به این گفته‌های پلیس اظهار نظر نکرده است.

سخنگوی پلیس اشاره کرد که هنوز مشخص نشده است چه کسی از ریکی مارتین شکایت کرده که منجر به صدور این حکم دادگاه شده است با این حال به نظر می‌رسد که این حکم بر اساس قانون خشونت خانگی پورتوریکو صادر شده باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در همین حال روزنامه‌ای به نام ال وچرو El Vocero که در پورتوریکو منتشر می‌شود خبر داد که در حکم دادگاه نوشته شده که مارتین و طرف مقابل به مدت هفت ماه با یکدیگر ارتباط داشتند. 

این گزارش به نقل از دستور قاضی نوشت که آنها دو ماه پیش از هم جدا شده‌اند، اما مارتین جدایی را نپذیرفته و حداقل سه بار در حال پرسه زدن در نزدیکی خانه فرد شاکی دیده شده که باعث ترس او درباره امنتیش شده است.

اکسل والنسیا، سخنگوی پلیس گفت که این دستور دادگاه فعلا ریکی مارتین را از هرگونه تماس با فرد شاکی منع می‌کند و قاضی بعدا در جلسه استماع تصمیم می‌گیرد که آیا این دستور باید باقی بماند یا لغو شود. 

به گفته او، چنین احکامی معمولا تا یک ماه قابلیت اجرایی دارند و سپس رای نهایی دادگاه مد نظر قرار می‌گیرد.

او تاکید کرد فردی که درخواست منع هرگونه تماس و تعقیب از سوی ریکی مارتین را ارائه کرده، پیش از آن با پلیس تماس نگرفته و شکایتش را مستقیما به دادگاه برده است.

انریکه مارتین مورالس ۵۰ ساله ملقب به ریکی مارتین، خواننده، ترانه‌سرا و تهیه کننده موسیقی اهل پورتوریکو است. او لقب پادشاه پاپ لاتین و پادشاه موسیقی لاتین را دارد. ٰاو سال ۲۰۱۶ در مصاحبه با مجله مکزیکی فاما بیان داشت که هم نسبت به مردها و هم نسبت به زن‌ها جذب می‌شود، ولی چون عواطف عاشقانه‌اش فقط نسبت به مردهاست، خود را دوجنسگرا تلقی نمی‌کند. ریکی مارتین در ژانویه ۲۰۱۸ خبر ازدواجش با با جوان یوسف، هنرمند سوری-سوئدی را اعلام کرد و گفت که رسما متاهل شده است.

بیشتر از موسیقی