ایلان ماسک عکسی از خودش و چهار پسرش در کنار پاپ فرانسیس منتشر کرد

ثروتمندترین فرد جهان سکوتش را در توییتر شکست و به این شبکه اجتماعی بازگشت

در این عکس پسران ماسک، ازجمله گریفین و سه‌قلوهای کای، دامیان و ساکس دیده می‌شوند - Elon Musk Twitter

ایلان ماسک پس از سکوت طولانی ۹ روزه‌اش به توییتر بازگشت. او که آخرین نوشته‌اش در این شبکه اجتماعی ۲۱ ژوئن بود، در تازه‌ترین پیامش نوشت: «احساس‌ ... شاید ... کمی بی‌حوصلگی؟» به گزارش نشریه پیپل، مدیرعامل ۵۱ ساله شرکت تسلا در توییت بعدی، عکسی از خودش با پسرانش که در کنار پاپ فرانسیس ایستاده بودند به اشتراک گذاشت.

در این عکس پسران ماسک، ازجمله گریفین و سه‌قلوهای کای، دامیان و ساکس که مادرشان همسر اول ماسک، جاستین ویلسون است دیده می‌شوند. هدف و موقعیت ملاقات ماسک و پاپ مشخص نشده است، اما ثروتمندترین فرد جهان در توضیح این عکس نوشت: «مفتخرم که دیروز با پاپ فرانسیس ملاقات کردم.»

او سپس در توییت بعدی، تصویری از خودش و همسر سابقش، تالوله رایلی در ایتالیا را به اشتراک گذاشت. در این عکس، ماسک و رایلی ۳۶ ساله با لباس‌های سیاه‌وسفید و نقاب‌‌هایی که چشمانشان را پوشانده است، دیده می‌شوند. او در توضیح این تصویر نوشت: «ونیز، جایی برای خاطره‌های بزرگ.»

مدیرعامل اسپیس اکس همچنین یک پیام دیگر در توییتر به اشتراک گذاشت، پیامی مبنی بر ادای احترام به تکنوبلید، یک چهره سرشناس یوتیوب که به‌تازگی در ۲۳ سالگی در اثر سرطان درگذشت. او در توییتش، به نقل‌ از شخصیت بازی ویدیویی سونیک Sonic the Hedgehog نوشت: «این باعث شد متوجه شوم که سرطان، قطعه‌ای پوچ از بیهودگی و مرگ است. با این حال همچنان سعی کنید بهترین زندگی را در کنار افرادی که می‌شناسید داشته باشید، آن‌ها ممکن است روز بعد بمیرند و شما از همکاری نکردن با آن‌ها پشیمان خواهید شد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ماسک که در حال حاضر به دنبال یک معامله میلیارد دلاری برای خرید توییتر است، پیش از این نیز وقفه‌های کوتاهی در حضور فعالش در این رسانه احتماعی داشت‌. وقفه ۱۰ روزه ماسک در توییتر، طولانی‌ترین استراحتی است که او از اکتبر ۲۰۱۷ در این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی داشته است. با این حال او از ژانویه ۲۰۱۸ بیش از شش روز بدون توییت سپری نکرده بود.

ایلان ماسک در روزهای اخیر با اینکه فعالیت رسانه‌ای نداشت، با خبرهایی در مورد یکی از فرزندانش باز هم در صدر اخبار قرار گرفت. بر اساس این اسناد که در لس‌ آنجلس ثبت شده‌اند، خاویر ماسک که در ماه آوریل ۱۸ ساله شد‌، نمی‌خواهد هیچ ارتباطی با پدر بیولوژیکش داشته باشد و اسناد قانونی برای حذف نام خانوادگی معروفش ارائه کرده است. او نام کامل خود را تغییر می‌دهد و به‌طور قانونی هویت جنسی‌اش را اعلام می‌کند. طبق درخواست، نام کامل او ویویان جنا ویلسون خواهد بود که نام خانوادگی مادرش را می‌گیرد و می‌خواهد با عنوان زن شناخته شود.

ماسک و ویلسون با از دست دادن فرزند اول‌شان، به روش لقاح مصنوعی یا آی‌وی‌اف روی آوردند تا خانواده خود را بزرگ‌تر کنند. ویلسون دو پسر دوقلوی گریفین و خاویر ماسک را در آوریل ۲۰۰۴ به دنیا آورد.

بیشتر از جهان