کدام بیماری همسر کورتنی کارداشیان را به بیمارستان کشاند؟

علت درد وحشتناکی که تراویس بارکر را روانه بیمارستان کرد مشخص شد

بیماری تراویس بارکر در موارد حاد ممکن است سبب مرگ بیمار شود- Amy Sussman/Getty Images via AFP

یک روز پس از آنکه تراویس بارکر روی برانکارد دیده شد، علت درد وحشتناکی که او را روانه بیمارستان کرد مشخص شد.

نشریه تی‌ام‌زد جزئیات جدیدی در رابطه با علت بستری شدن تراویس بارکر در بیمارستان فاش کرده است. صبح روز سه‌شنبه، درامر بلینک-۱۸۲ همراه با همسرش کورتنی کارداشیان در حالی که روی برانکارد از درد به خود می‌پیچید با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

علت ناراحتی شدید تراویس و مشکلی که سلامت او را تا این حد تهدید کرده بود که خودش در توییتر بنویسد «خدایا نجاتم بده» و دخترش از هواداران بخواهد تا برایشان دعا کنند «پانکراتیت» بود.

یکی از منابع آگاه نزدیک به این خانواده به خبرنگار نشریه تی‌ام‌زد گفت: «تراویس بیمار بود و درد شدیدی در شکم خود داشت و این واقعا باعث نگرانی او و کورتنی شده بود. آن‌ها با ۹۱۱ تماس گرفتند و او به‌سرعت به بیمارستان منتقل شد. پس از صحبت با تراویس و انجام چندین آزمایش، پزشکان گفتند که تراویس از بیماری پانکراتیت رنج می برد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بارکر احتمالا در حین یک آزمایش روده (کولونوسکوپی) که اخیرا انجام داد به این بیماری مبتلا شده است.

پانکراتیت یا بیماری التهاب لوزالمعده می‌تواند ناگهانی ظاهر و بعد از گذشت چند روز برطرف می‌شود؛ اما درصورتی‌که چند سال بیمار را درگیر کند، مزمن در نظر گرفته می‌شود. این بیماری در موارد حاد ممکن است سبب مرگ بیمار شود.

پانکراتیت زمانی اتفاق می‌افتد که آنزیم‌های گوارشی فعال می‌شوند. عواملی که احتمال بروز التهاب پانکراس را افزایش می‌دهند، عبارت‌اند از:

– سنگ کیسه صفرا که شایع‌ترین علت پانکراتیت حاد است

– جراحی شکم

– مصرف بیش از حد مشروبات الکلی

– مصرف برخی داروها

– عفونت

– آسیب‌های شکم

– سرطان پانکراس

سرویس سلامت بریتانیا (ان‌اچ‌اس) دو دلیل اصلی را سنگ کیسه صفرا و نوشیدن الکل زیاد اعلام کرد، هر چند این نکته را هم خاطر نشان کرد که گاهی علت اصلی ابتلا به این بیماری ناشناخته است.

بیشتر از زندگی