چهره متفاوت خواهران حدید در مجموعه جدید مارک جیکوبز

در جریان نمایش مجموعه پاییز مارک جیکوبز، بلا، ۲۵ساله، با گریم موهای مصنوعی که به نظر تراشیده شده می‌آمد و چتری‌های صاف بسیار کوتاه تقریباً غیرقابل تشخیص به نظر می‌رسید

در نمایش مجموعه جدید مارک جیکوبز همه چشم‌ها به بلا و جی‌جی حدید با سرهای نیمه تراشیده‌شان دوخته شده بود.

در جریان نمایش مجموعه پاییز ۲۰۲۲ مارک جیکوبز در روز دوشنبه ۲۷ ژوئن بلا، ۲۵ساله، با گریم موهای مصنوعی که به نظر تراشیده شده می‌آمد و چتری‌های صاف بسیار کوتاه تقریباً غیرقابل تشخیص به نظر می‌رسید.

در همین حال، خواهر او جی‌جی، ۲۷ ساله، نیز با همان مدل موی تندوتیز برای مارک جیکوبز در کتابخانه عمومی نیویورک روی صحنه رفت. اگر چه برای تشخیص او هم تماشاچی‌ها نیاز به دقت بالایی داشتند.

گروه مدل‌های جیکوبز که همه جنسیت‌ها را در بر می‌گرفت، همگی با چتری‌های اغراق‌آمیز و مدل نیمه تراشیده شده درحالی‌که کفش‌های پلت‌فرم مری جین سفید به پا داشتند روی صحنه رفتند.

دامن‌ها و پیراهن‌ها اغلب بلندتر از مچ پا بود و اغلب مدل‌ها در حجمی عظیم از لباس‌های پفی پیچیده شده بودند و بافتنی نیز همچنان جای خود را در این مجموعه داشت. همچنین بسیاری از مدل‌ها روسری بر سر داشتند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

از مهمانان بسیار محدود -تنها ۹۹ نفر- و سرشناس جیکوبز در کتابخانه عمومی نیویورک می‌توان به مدل امیلی راتاجکووسکی، ستاره «فروختن غروب» کریستین کویین، لین ییگر، جون امبروز، چهره مشهور ژاپنی کمیو و طراح آنا سوئی نیز اشاره کرد.

موضوع این نمایش شاید انتخاب نامیده شود، اما سخن از آزادی نیز در میان بود؛ چیزی که دغدغه عموم مردم آمریکا در میان چشم‌انداز سیاسی و حقوقی فعلی است.

مارک جیکوبز در طول حرفه‌اش همواره چشمی به آینده داشته و خود را به‌سوی آینده سوق داده است؛ اما او نمی‌توانست بداند که دومین مجموعه ران‌وی او در سال تنها چند روز پس از حکم دادگاه عالی ایالات متحده برای لغو قانون ختم داوطلبانه بارداری در زنان، تصمیمی که تقریباً ۵۰ سال از حق زنان آمریکایی برای سقط جنین محافظت کرد، برگزار خواهد شد.

مدل‌های جیکوبز به‌ جای آنکه خموده و افسرده به نظر برسند، سرفراز و قد کشیده با کفش‌های پلتفرم اغراق‌شده‌شان قدم زدند و در بسیاری موارد قامتشان به اندازه راهروی مرمرین کتابخانه عمومی نیویورک که در آن راه می‌رفتند باریک بود.

فردریش نیچه گفته است: «ما هنر را داریم تا از حقیقت نمیریم». جیکوبز در یادداشت‌های نمایش پاییز ۲۰۲۲ خود به این سخن نیچه افزود: «خلاقیت برای زندگی ضروری است.»

بیشتر از مُد و زیبایی