مستر هپی‌فیس؛ برنده مسابقه زشت‌ترین سگ جهان

جندا بنالی پس از اینکه سگش «مستر هپی‌فیس» در مسابقه امسال در کالیفرنیا برنده شد، جایزه ۱۵۰۰ دلاری را به خانه برد

صاحب این سگ ۱۷ ساله، او را پس از نجات از شرایطی بسیار بد، به فرزندی پذیرفت - عکس از فیسبوک برگزارکننده مسابقه Facebook/Somoma.MarinFair

برنده مسابقه سالانه زشت‌ترین سگ جهان مشخص شد و صاحب این عنوان توانست ۱۵۰۰ دلار به اقتصاد خانواده‌اش کمک کند.

میلیون‌ها کاربر رسانه‌های اجتماعی و جستجوگران در دنیای وب در سراسر دنیا وقتشان را با نگاه کردن به تصاویر بامزه سگ و گربه‌ها می‌گذرانند. در این میان حتی زشت‌ترین این حیوانات خانگی هم برای خودشان طرفدارانی دارند که هرساله دور هم جمع می‌شوند تا عنوان پر افتخار «زشت‌ترین» را به یکی از این پشمالوهای کوچک بدهند.

برنده امسال مسابقه سالانه زشت‌ترین سگ جهان هم مشخص شد و صاحبش از این موفقیت بسیار هیجان‌زده و خرسند است‌.

جندا بنالی پس از اینکه سگش «مستر هپی‌فیس» در مراسم امسال در کالیفرنیا برنده اعلام شد، جایزه ۱۵۰۰ دلاری را به خانه برد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مستر هپی‌فیس که یک سگ ۱۷ ساله از نژاد چاینیز کرستد پوچ است، مقام اول را به خود اختصاص داد و چندین سگ دیگر هم صاحب عنوان نایب قهرمانی شدند.
توله پشمالوی آن لوئیس با نام «وایلد تینگ» در جایگاه دوم قرار گرفت و سگ اسکاچ هیلی با نام «مانکی» سوم شد.

این مسابقه که به سرپرستی گرفتن حیوانات را به جای خرید از پرورش‌دهندگان ترویج می‌کند، پس از دو سال وقفه به‌دلیل همه‌گیری کرونا، ۲۵ ژوئیه دوباره برگزار شد.
همه‌گیری جهانی کرونا و خانه‌نشینی اجباری و علاقه مردم به داشتن یک همدم خانگی باعث شد هزاران سگ که در پناهگاه‌های حیوانات بودند سروسامان بگیرند. یکی از آن‌ها هم مستر هپی‌فیس بود.

صاحب این سگ پیر، جندا بنالی، او را پس از نجات از شرایطی بسیار بد، در اوت ۲۰۲۱ به فرزندی پذیرفت. این سگ قبلا مورد آزار قرار گرفته بود، مشکلات سلامتی بسیاری هم داشت و مهم‌تر از همه بسیار زشت بود؛ اما این‌ها باعث نشد که صاحب جدیدش منصرف شود.

دامپزشکان به جندا بنالی گفتند این سگ به‌دلیل سن بالا و شرایط بد نگهداری مدت کوتاهی زنده خواهد ماند اما با مراقبت مادر جدید نه تنها بر طول عمر او افزوده شد بلکه با افتخار تاج زشت‌ترین سگ جهان را هم بر سر گذاشت.

بیشتر از زندگی