دو مهاجم ملی‌پوش برزیلی در تیررس آرسنال

آرتتا دنبال خرید رافینیا از لیدز و گابریل ژسوس از منچسترسیتی است

آرسنال که فصل گذشته فرصت ایستادن روی پله چهارم لیگ برتر و صعود به لیگ قهرمانان اروپا را در هفته‌های آخر از دست داد به‌ دنبال تقویت تیمش برای فصل آینده است.

باشگاه لندنی هفته گذشته فابیو ویرا، هافبک پرتغالی را با قراردادی ۳۰ میلیون پوندی از پورتو خرید و مدیران باشگاه حالا به‌ دنبال تقویت خط حمله‌اند که تقریبا خالی شده است. آرسنال پیرامریک اوبامیانگ را که به‌ دلیل مشکل انضباطی از طرف آرتتا کنار گذاشته شده بود در میانه فصل به بارسلونا واگذار کرد، آلکساندر لاکازت در پایان فصل به‌عنوان بازیکن آزاد به لیون برگشت و آن‌ها فقط موفق شدند قرارداد ادی انکتیا را تمدید کنند.

به گزارش گاردین، رافینیا، مهاجم برزیلی، یکی از اهداف آرسنال است، ولی پیشنهاد اولیه ۵۰ میلیون پوندی آن‌ها با مخالفت لیدز روبه‌رو شده است. آرسنال تنها باشگاهی نیست که این ملی‌پوش برزیلی را برای خط حمله‌اش می‌خواهد. تاتنهام به باشگاه لیدز خبر داد که به‌ زودی برای خرید این بازیکن پیشنهاد خواهد داد و تاد بولی، مالک مشترک چلسی، در حال بررسی شرایط این بازیکن است. بارسلونا هم چند ماه پیش روی جزئیات شخصی این انتقال با رافینیا به توافق رسید، ولی لیدز حاضر نیست این بازیکن را با رقم پیشنهادی ۴۰ – ۳۵ میلیون پوندی بارسا واگذار کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شنیده می‌شود که لیدز تنها با پیشنهادی حدود ۶۵ میلیون یورو راضی به صدور رضایتنامه رافینیا خواهد شد. آرسنال از ماه مارس به جذب این مهاجم ۲۵ ساله علاقه‌مند شد و مذاکرات با لیدز را شروع کرد. رافینیا در اکتبر سال ۲۰۲۰ با ۱۷ میلیون پوند از رن فرانسه خریده شد و تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارد. او فصل گذشته در لیگ برتر ۱۱ گل زد و ۳ پاس گل داد.

هدف دیگر آرسنال برای تقویت خط حمله گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی منچسترسیتی، است. قیمت سیتی برای فروش این مهاجم ۵۰ میلیون پوند است. ژسوس فصل گذشته فرصت بازی زیادی پیدا نکرد و با اضافه شدن ارلینگ هالند ترجیح می‌دهد بختش را در تیم دیگری امتحان کند. از طرف دیگر، سیتی می‌خواهد با فروش ژسوس و رحیم استرلینگ برای خرید ژائو فلیکس از اتلتیکو مادرید تلاش کند.

تاتنهام هم خواهان ژسوس است، ولی به گزارش دیلی استار این ملی‌پوش برزیلی بازی در آرسنال را ترجیح می‌دهد، چرا که معتقد است در این تیم فرصت بیشتری برای بازی در ترکیب اصلی خواهد داشت. همچنین او سابقه همکاری با آرتتا در منچسترسیتی را دارد. میرر خبر داد که مذاکرات دو باشگاه برای انتقال ژسوس پیشرفت زیادی داشته و تنها جزئیات آن باقی مانده است.

بیشتر از فوتبال