کیت میدلتون پشت دوربین هنرمندان خلاق

دوشس کمبریج تا حدی شیوه کار با دوربین فیلمبرداری هنرمندان کاراییبی-بریتانیایی را یاد گرفت

دوشس کمبریج با کمک یکی از هنرمندان تجسمی توانست لنز دوربین را جایگذاری و سپس زوم کند- Instagram/dukeandduchessofcambridge

کیت میدلتون، دوشس کمبریج و شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج، در محل برگزاری پروژه‌های خلاق هنرمندان در خانه بریکستون حضور یافتند تا ضمن ملاقات با جوانان الهام‌بخش جامعه کاراییبی-بریتانیایی، از نسل «ویندراش» و خانواده‌هایشان بابت کمک به شکل‌گیری بریتانیا به صورت کنونی، قدردانی کنند.  

دوشس کمبریج در بازدید از پروژه‌های خلاقانه هنرمندان کاراییبی-بریتانیایی به مناسبت روز ویندراش، پشت لنز دوربین آن‌ها ایستاد و تا حدی شیوه کار با دوربین‌های آنان را یاد گرفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بازدید دوشس کمبریج و شاهزاده ویلیام از برنامه الویت (Elevate)، چهارشنبه، ۲۲ ژوئن ۲۰۲۲ و در روز ویندارش، انجام شد.

الویت رویدادی نوآورانه است که هدف آن افتتاح یک بخش فرهنگی خلاق برای جوانان کاراییبی-بریتانیایی و افزایش فرصت‌ها برای صنایع هنری در منطقه لمبت در جنوب لندن است.

روز ویندراش، سالروز ورود مهاجران کاراییبی به بریتانیا با یک کشتی به نام ویندراش در تاریخ ۲۲ ژوئن ۱۹۴۸ است که از ژوئن ۲۰۱۸، گرامی داشته می‌شود.

دوشس کمبریج از جمله افراد مشهوری است که بارها از او عکاسی و فیلمبرداری شده و همیشه جلو دوربین کنجکاو خبرنگاران بوده است. اما او این بار در بازدید از خانه بریکستون (سالن تئاتر و نمایش) در جنوب شرقی لندن، برای لحظاتی تغییر نقش داد و پشت دوربین هنرمندان خلاق ایستاد و سعی کرد نحوه فیلمبرداری با آن دوربین‌ها را یاد بگیرد.

کیت میدلتون ۴۰ ساله زمانی که داویانا کلارک، هنرمند تجسمی، به او کمک می‌کرد تا بتواند دوربین را با استفاده از دکل شانه‌ای به کار بگیرد، به‌شوخی به این هنرمند ۲۲ ساله گفت که برای جابه‌جایی و مانور دادن با این تجهیزات باید «بالاتنه بسیار قدرتمندی» داشت.

پیش از این در سایت و اینستاگرام ایندیپندنت فارسی مطالبی درباره علاقه این عضو خانواده سلطنتی به عکاسی منتشر شده است. بسیاری از عکس‌های خانوادگی را خود دوشس با دید هنرمندانه‌‌ای که دارد، می‌گیرد. با این حال فیلمبرداری و کار با دوربین‌های حرفه‌ای فیلم برای این عکاس خوش‌ذوق تجربه‌ای تازه به شمار می‌آید.

او با کمک کلارک توانست لنز دوربین را جای‌گذاری و سپس زوم کند: «کیت دلش می‌خواست بفهمد چطور [لنز] را کار بگذارد و چگونه آن را جابه‌جا کند. برای این کار آماده بود و از من هم بهتر انجامش می‌داد. [دوربین] واقعا سنگین است. اما او کارش خیلی خوب بود.»

این دیدار پس از تور کاراییب این زوج خانواده سلطنتی انجام شد. شاهزاده ویلیام در جریان این تور، اعلام کرد که از هر تصمیم جاماییکا، بلیز و باهاما برای استقلال و رهایی از سلطه بریتانیا «با افتخار و احترام» حمایت می‌کند.

بیشتر از زندگی