جولیا فاکس می‌گوید جهان به ظاهر او نیاز دارد

فاکس تصمیم گرفته است شانس بیشتری به پاپاراتزی‌ها برای عکاسی بدهد

فاکس با آرایش مخصوص چشم دودی و انتخاب‌های جسورانه‌اش بارها خبرساز شده است-instagram/juliafox

جولیا فاکس نه تنها قصد مخفی شدن از دست عکاس‌های خبری را ندارد بلکه گاه‌وبیگاه خودش با سخاوت تمام برایشان ژست می‌گیرد. درحالی‌که اغلب ستاره‌ها با شروع تابستان با کلاه‌های حصیری بزرگ و عینک‌های آفتابی قصد دارند خودشان را در تعطیلات از دست پاپاراتزی ها مخفی نگه دارند، فاکس ۳۲ ساله، به عکاس‌ها آنچه را که می‌خواهند می‌دهد: یک ظاهر عجیب و درجه‌یک.

فاکس که در ماه فوریه پس از جنجال در شبکه‌های اجتماعی از کانیه وست جدا شد، با انتخاب‌های  متفاوت خود در مد و آرایش موجی از واکنش را در افکار عمومی برانگیخته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

فاکس با آرایش مخصوص چشم دودی و انتخاب‌های جسورانه‌اش بارها خبرساز شده است. او یک‌بار با لباس‌های زیر و چکمه‌های جین طراحی شده به خرید مواد غذایی رفت. فاکس اخیراً در اینستاگرام خود پستی منتشر کرده مبنی بر اینکه تصمیم گرفته است راه برود تا شانس گرفتن عکس‌هایش توسط پاپاراتزی‌ها را افزایش دهد زیرا جهان به ظاهر او نیاز دارد!

نشریه پیپل از فاکس خواست تا توضیح بیشتری در این مورد بدهد. او گفت: «خب، منظورم این است که شما انتخاب می‌کنید و برمی‌گزینید. گاهی اوقات پاپاراتزی‌ها عکسم را [یواشکی] می‌گیرند و من شبیه آشغال به نظر می‌رسم. اگر قرار است [عکس] مرا بگیرند، شاید من هم در مقابل بهترین استفاده را از آن ببرم.»

او می‌گوید که کلید ریسک کردن در مد، داشتن اعتماد به نفس است: «فکر می‌کنم نترس بودن، انجام دادن کاری که دوست دارم و اهمیت ندادن به اینکه جامعه فکر می‌کند طبیعی است یا نه... اگر من فکر می‌کنم باحال است، پس باحال است.»

پاپاراتزی اصطلاحی است که برای عکاسان خبری که به دنبال شکار تصویر ستاره‌ها و افراد مشهور هستند به کار می‌رود. آن‌ها بارها به دلیل از بین بردن حریم خصوصی و انتشار تصاویر شخصی از افراد مشهور ملامت شده‌اند اما همین تصاویر به قیمت هزاران دلار در میان نشریات عامه‌پسند خریدار دارد. پاپاراتزی هایی که شاهدخت دایانا را در پاریس دنبال می‌کردند بدون آنکه در دادگاهی محکوم شوند از سوی بخشی از افکار عمومی در تصادف مرگبار او مقصر شناخته می‌شوند.

بیشتر از مُد و زیبایی