برنامه‌های شرکت رسانه‌ای سعودی در بزرگ‌ترین جشنواره تبلیغاتی جهان 

«گروه پژوهش و رسانه سعودی» برنامه‌های مفصلی برای جشنواره «کن لاینز» دارد

جمانا الراشد (چپ)، مدیرعامل «اس‌آر‌ام‌جی» قرار است روز چهارشنبه، ۲۲ ژوئن، ساعت ۵:۴۵ بعدازظهر به وقت کن، در جریان جشنواره در نشستی با عنوان «رسانه‌های خاورمیانه و شمال آفریقا: نگاهی به بازاری در حال رشد» سخنرانی کند- Jomanaalrashid/Instagram

جشنواره بین‌المللی تبلیغات و خلاقیت «کن لاینز» روز دوشنبه، ۲۰ ژوئن ۲۰۲۲، در این بندر جنوب فرانسه آغاز شد. شرکت «گروه پژوهش و رسانه سعودی» (اس‌آر‌اِم‌جی -SRMG) که از بزرگ‌ترین شرکت‌های رسانه‌های خاورمیانه است، مجموعه نشست‌هایی با عنوان «تجربه اس‌آر‌ام‌جی» در این جشنواره سازمان داده است که با حضور شماری از چهره‌های نام‌آشنای صنعت رسانه و تبلیغات برگزار می‌شود.

برنامه‌های «اس‌آر‌ام‌جی» در جنب جشنواره «کن لاینز» به مسائلی همچون سلامت دیجیتال، آینده پادکست در خاورمیانه، صنعت مد، و محیط ‌زیست می‌پردازند. این جشنواره را می‌توان مهم‌ترین گردهمایی جهانی صنعت تبلیغات دانست که امسال برای نخستین بار پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری جهانی ویروس کرونا، برگزار می‌شود. اسم رسمی این گردهمایی اکنون «جشنواره بین‌المللی خلاقیت کن» است؛ گرچه بیشتر به «کن لاینز» معروف است. «لاینز» به معنی «شیر» است و این نام به دلیل نماد معروف شیر در میدان سن مارکوی ونیز بر جشنواره نهاده شده است. از سال ۱۹۵۴ که نخستین مراسم این جشنواره در ونیز برگزار شد، این نام بر آن مانده است، اما از سال ۱۹۸۴ دیگر به ونیز برنگشته است و از آن پس همواره در کن برگزار می‌شود.  

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

جمانا راشد، مدیرعامل «اس‌آر‌ام‌جی»، به روزنامه انگلیسی‌زبان «عرب نیوز» گفت که این شرکت خصوصی فعالانه در گفت‌وگوهای جشنواره راجع به عرصه رسانه‌‌ در سطح جهانی مشارکت خواهد داشت و در محصولات و فناوری‌های جدید سرمایه‌گذاری می‌کند. او یادآوری کرد که بیش از ۳۰ نشان تجاری و پلاتفرم دیجیتال «اس‌آر‌ام‌جی» می‌کوشند تازه‌ترین پدیده‌ها را در زمینه سبک زندگی، ورزش، و اخبار اقتصادی و سیاسی به مخاطبان خود در سراسر جهان برسانند.

خانم راشد قرار است روز چهارشنبه، ۲۲ ژوئن، ساعت ۵:۴۵ بعدازظهر به وقت کن، در جریان جشنواره در نشستی با عنوان «رسانه‌های خاورمیانه و شمال آفریقا: نگاهی به بازاری در حال رشد» سخنرانی کند.

از دیگر چهره‌های مطرحی که در نشست‌های مختلف «تجربه اس‌آر‌ام‌جی» در کن سخنرانی خواهند کرد، می‌توان به نام‌های زیر اشاره کرد:‌ سر مارتین سورل، چهره مشهور صنعت تبلیغات در بریتانیا و جهان و بنیانگذار «دبلیو پی پی»، بزرگترین شرکت روابط عمومی و تبلیغات در جهان، ناجا بلان وایت، رئیس ارشد بخش بازاریابی جهانی گروه رسانه‌ای «وایس»، کلادیوس بولر، مدیرعامل بخش خاورمیانه و آفریقای شمالی «اسپاتیفای»، بوراک چخماق، مدیرعامل کمیسیون مد وزارت فرهنگ عربستان سعودی، و دنی ریچا، مدیرعامل بخش خاورمیانه،‌‌ شمال آفریقا، و پاکستان شرکت تبلیغاتی «بی‌بی‌دی‌او» که در نشست روز چهارشنبه همراه با خانم الراشد سخنرانی می‌کند.

فهرست کامل برنامه‌های «اس‌آر‌ام‌جی» در جشنواره «کن لاینز» در این‌ وبسایت قابل رویت است: ‌canneslions.srmg.com ‌

بیشتر از جهان