چرا عروس‌ها در میانه جشن موهایشان را کوتاه می‌کنند؟

اگر می‌خواهید این کار هیجان‌انگیز را تجربه کنید به یاد داشته باشید که باید اندازه موهای خود را تا حد قابل قبولی بلند نگه‌دارید

اگر همیشه زمان رفتن به آرایشگاه دچار اضطراب می‌شوید یا معمولا از نتیجه کار راضی نیستید توصیه ما این است که سراغ این کار نروید-canva

تغییر لباس در مراسم عروسی مخصوصا اگر شامل چند جشن جدا باشد اتفاقی معمول است، تغییر آرایش و مدل مو هم همین‌طور اما کوتاه کردن مو وسط مراسم یک رسم جدید است که طرفداران خودش را هم دارد: کسانی که آن‌قدر جسارت داشته باشند که از خراب شدن مدل موهایشان در یکی از مهم‌ترین رویدادهای زندگی نترسند. داشتن آرایشگر ماهر هم البته قوت قلب است.

برخی عروس‌ها با پیروی از این سبک جدید وسط مراسم عروسی موی خود را به قیچی آرایشگر می‌سپارند و در ادامه مراسم مهمانان را با مدل موی جدید خود غافلگیر می‌کنند.

الیزابت کرامر، برنامه‌ریز عروسی ساکن اورگان و نویسنده کتاب «برنامه‌ریز عروسی با آداب مدرن»، می‌گوید یک عروس باید مطمئن شود که هر مدل مویی که در میان عروسی برایشان کوتاه می‌کنند، مطابق با احساس او در روز عروسی باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او درباره این مدل جدید حضور در جشن عروسی به یاهولایف گفت: «من فکر می‌کنم این یک راهنمای واقعا خوب برای مردم است که بپرسند می‌خواهم در روز عروسی خود چه احساسی داشته باشم؟ آیا می‌خواهم آن لحظه غافلگیری را احساس کنم؟ می‌خواهم مردم بگویند وای خدای من! قبلا هرگز چنین چیزی را ندیده‌ام؟

باید اینکه چه مدل مویی می‌خواهید، آرایشگرتان چه کسی قرار است باشد و چه زمانی و کجا می‌خواهید این کار را انجام دهید را از قبل دقیقا مشخص کنید. مهم است که زودتر این موارد را بررسی کنید؛ زیرا در روز عروسی شما در آن لحظه خواهید بود و زمانی برای انجام بسیاری از این بررسی‌ها نخواهید داشت.»

اگر می‌خواهید این کار هیجان‌انگیز را تجربه کنید به یاد داشته باشید که باید اندازه موهای خود را تا حد قابل قبولی بلند نگه‌دارید تا بشود بعد از کوتاه کردن تغییر قابل‌توجهی را دید.

اگر موهای شما در قسمت‌های پایین رنگ متفاوتی دارد نتیجه بسیار چشمگیرتر خواهد بود. با بستن موها در بالا و رها کردن بخش‌هایی با رنگ متفاوت یک مدل موی پرپیچ‌وخم را برای ابتدای مراسم انتخاب کنید. پس‌ازآن می‌توانید از آرایشگر خود بخواهید قسمت‌های رنگ‌شده پایین آن را بچیند و با این کار هم مدل موهای کوتاه‌تری خواهید داشت و هم رنگ آن تغییر خواهد کرد.

مهم‌ترین بخش این کار این است که به یاد داشته باشید شما آنجا هستید تا از این روز زیبا لذت ببرید اگر همیشه زمان رفتن به آرایشگاه دچار اضطراب می‌شوید یا معمولا از نتیجه کار راضی نیستید توصیه ما این است که سراغ این کار نروید و تمرکز خود را روی لذت بردن از حضور مهمان‌ها بگذارید.

بیشتر از مُد و زیبایی