کوین اسپیسی با چهار اتهام رسمی آزار جنسی محاکمه می‌شود 

این بازیگر آمریکایی در لندن محاکمه خواهد شد 

اسپیسی چند سالی است که با اتهام‌هایی مربوط به رفتار جنسی خود روبه‌رو است- REUTERS/Jefferson Siegel

کوین اسپیسی، بازیگر و سینماگر شناخته‌شده آمریکایی، با چهار اتهام رسمی آزار جنسی در بریتانیا مواجه شده است. پلیس لندن روز دوشنبه، ۱۳ ژوئن، این خبر را تایید کرد. 

آقای اسپیسی همچنین متهم به «واداشتن فرد به فعالیت جنسی همراه با دخول بدون رضایت او» شده است. او قرار است روز پنجشنبه ۱۰ صبح در دادگاه اولیه وست‌مینیستر ظاهر شود. 

این بازیگر ۶۲ ساله و برنده اسکار، بیش از همه برای فیلم‌هایی چون «مظنونین همیشگی» (۱۹۹۵- The Usual Suspects) و «زیبای آمریکایی» (۱۹۹۹- American Beauty) و سریال تلویزیونی «خانه پوشالی» (House of Cards) شناخته می‌شود. او در ضمن سابقه طولانی تئاتری دارد و از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۴ مدیر هنری تئاتر «الد ویک» در لندن بوده است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اسپیسی چند سالی است که با اتهام‌هایی مربوط به رفتار جنسی خود روبه‌رو است. جدی‌ترین اتهام‌ها از سوی انتونی رپ، بازیگر، می‌آید که آن‌ها‌ را نخستین بار در اکتبر ۲۰۱۷ بیان کرد. آقای رپ می‌گوید در سال ۱۹۸۶ که او ۱۴ ساله بوده است، آقای اسپیسی در مهمانی‌ای در خانه خود در منهتنِ نیویورک، کوشیده است با او رابطه جنسی برقرار کند. 

لوئیس کاپلان،‌ قاضی در منهتن، دوشنبه هفته پیش گفته بود که اختلاف‌‌نظر جدی در مورد واقعیات این پرونده وجود دارد. رپ گفته است آقای اسپیسی به «بخش‌های خصوصی» بدن او دست زده است. این بازیگر که اکنون ۵۰ سال دارد، خواهان مجازات اسپیسی و دریافت غرامت است. آقای کاپلان گفت که شکایت رپ را در زمینه آزار جنسی رد کرده است، چون دیرتر از مهلت مقرر ممکن مطرح شده است، اما او همچنان می‌تواند در زمینه ضرب و شتم و اعمال عامدانه منجر به آسیب عاطفی، شکایت کند. 

آقای اسپیسی قویا اتهامات رپ را رد کرده است. در پی ایراد اتهامات از سوی رپ، افراد دیگری نیز به میان آمدند و اتهام‌های تازه‌ای علیه اسپیسی مطرح کردند.

بیشتر از جهان