بهترین و به‌روزترین جواهرات سال ۲۰۲۲

در آستانه تابستان خانه‌های جواهر جدیدترین مجموعه‌های خود را معرفی کرده‌اند

 جدیدترین مجموعه جواهرات فاخر بولگاری - Bulgari

خانه مد دیور و خانه جواهر بولگاری اخیرا جدیدترین مجموعه جواهرات فاخر خود را معرفی کردند. از نمایش جدیدترین های شوپارد در کن نیز فقط چند هفته گذشته است. کارتیه هم به تازگی نمونه کارهای جدید خود را معرفی کرده است. این موج چشمگیر در آستانه تابستان علاقمندان به جواهر را بر سر شوق آورده است.

اگر چه این مجموعه های محدود و گران تنها در دسترس عده کمی قرار خواهد گرفت اما تاثیر آن بر تمام بازار جواهر و طرح های سال آینده غیر قابل انکار است. پس اگر سلیقه‌تان با جواهرات درخشان و پر زرق‌وبرق جور درمی‌آید، بهتر است نگاهی به زیورآلات قلبی‌شکل با نگین‌های الماس بی‌همتایشان بیندازید؛ بدون شک نظرتان را جلب خواهند کرد.

برای آن دسته از شما نیز که بیشتر به سمت زیورآلات متین تمایل دارید، جواهرات ناکر یا مروارید مادر، از گوشواره‌های کوچک زیبا گرفته تا دستبندهای مجلل چندلایه پیشنهاد می‌شود تا در کمال وقار از نمایش جواهرات لوکس‌تان لذت ببرید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما اگر در هیچ‌یک از این دو دسته جا نمی‌گیرید و فقط به جواهرات ظریف عشق می‌ورزید، بهتر است سراغ گوشواره‌های هاگی یا حلقه‌ای بروید. چه مدل‌های ستاره‌ای باشند و چه ساده، و صرفا با درخشش طلایی خود چشم شما را خیره کنند، گزینه‌هایی فوق‌العاده برای مد امروزند.

جواهرات مروارید مادر

اگر دستبند بولگاری سرپنتی از جنس طلای ۱۸ عیار با نگین‌های الماس و مروارید را دستتان کنید و در تاریکی قدم بزنید، احتمالا دیگر نیازی به چراغ نخواهید داشت! در کنار شکوهی که این دستبندها به صاحبان خود عرضه می‌کنند، گوشواره‌های دیواس‌دریم بولگاری از طلای رزگلد (Rose Gold) یا صورتی کم‌رنگ با عیار ۱۸ و نگین‌های الماس و مروارید، جلوه دیگری دارند.

برای کسانی که به تزیین پیراهن‌ها یا کت‌های خود با سنجاق‌سینه عادت دارند، سنجاق‌سینه‌های برازنده ون‌کلیف ۱۸ عیار با ترکیب الماس و مروارید گزینه‌ای بی‌نقص است.

در این بین، آنچه بیش از هر چیز ممکن است توجه یک فرد خوش‌سلیقه و به‌روز را جلب کند، شاید گردنبندهای رزگلد از طلای ۱۸ عیار با نگین‌های الماس و مروارید از مجموعه لندن باشد؛ گردنبندهایی که به گردن شما زیبایی دوچندان می‌بخشد.

جواهرات قلبی‌شکل

اگر می‌خواهید به دلبر خود هدیه‌ای گران‌بها و ارزنده بدهید و مطمئن باشید که نتیجه خوبی می‌گیرید، باید گفت هیچکس نمی‌تواند در مقابل درخشش گردنبندهایی از مجموعه لندن با جنس پلاتین و طلای زرد ۱۸ عیار مزین به نگین‌های الماس زرد و سفید، مقاوت کند و چشمانش را ببندد. حالا اگر به این زنجیر سراسر قلب، حلقه‌ای پلاتینی مزین به الماس و نگین قلبی با الماس ۳.۰۴ قیراطی هم اضافه کنید، که دیگر محشر می‌شود.

اما اگر می‌خواهید خریدتان کامل و بی‌نقصی باشد، نباید جای گوشواره خالی بماند: گوشواره‌های بوچلاتی هاوایی با رشته‌های قلبی از طلای زرد و سفید ۱۸ عیار و مزین به الماس دل هر بیننده‌ای را می‌برد.

گوشواره‌های هاگی و حلقه‌ای

چه گوشواره‌های زوئی‌چیکو از طلای زرد ۱۴عیار با نگین الماس را انتخاب کنید، چه گوشواره‌های بی‌مانند شنل با طرح ستاره‌های دنباله‌دار از طلای سفید ۱۸ عیار با نگین الماس، هر یک از آن‌ها می‌تواند گزینه‌ای یگانه و منحصربه‌فرد باشد.

اما فراموش نکنید که نگاهی نیز به گوشواره‌های بولگاری ۱۸ عیار، یا گوشواره‌های روبرتو کوین از طلای زرد ۱۸عیار با نگین الماس بیندازید.

بیشتر از زندگی